خودروصنعت، معدن، تجارت

رنو فرانسه به ایران بر می‌گردد

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خبری عنوان کرد شرکت فرانسوی رنو به ایران بر می‌گردد و تولید محصولات رنو در ایران ادامه پیدا می‌کند. وی از پرداخت کامل بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان در طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، فرشاد مقیمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه‌ای که با حضور کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه تنظیم بازار استان کرمان برگزار شد عنوان کرد در ستاد کل فرماندهی اقتصاد مقاومتی برنامه ۱۰ گانه‌ای مصوب شد که بر اساس آن خودروسازان داخلی می‌بایست تا هفته آینده بدهی خود را به قطعه‌سازان به صورت کامل پرداخت کنند. این مقام مسئول افزود وزارت صنعت، معدن و تجارت قصد دارد برای کنترل بازار از این پس از کالاهایی که در کشور تولید می‌شوند، با تعرفه و ممنوعیت واردات کالاهای مشابه خارجی حمایت کنیم.

همچنین بخوانید

 

بازگشت رنو به ایران 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه افزود در گذشته شرکت رنو در ایران حدود یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده است. با توجه به این حجم از سرمایه‌گذاری و مذاکره‌هایی که انجام دادیم قرار شد تا این خودروساز فرانسوی به ایران بازگردد. وی افزود در همین راستا مکانیزمی را اندیشیده‌ایم تا تولید محصولات رنو در ایران مجددا از سر گرفته شود.

 

منبع
ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا