بانکبانک و بیمه

پیام نوروزی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

دکترعلی صالح آبادی، در پیامی، فرارسیدن نوروز سال ۱۳۹۸ را به مشتریان و همکاران نظام بانکی تبریک و شادباش گفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در بخشی از پیام دکتر صالح آبادی آمده است: حمایت همه جانبه هدفمند از صادرات در دستور کار بانک توسعه صادرات قرار دارد.

متن کامل پیام نوروزی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران را در ادامه می‌خوانید:

همکاران و مشتریان گرامی
تقارن بهار طبیعت و آغاز دهه پنجم انقلاب را در حالی جشن گرفته ایم که توطئه‌های دشمنان، ملت ایران را بیش از پیش بر آن داشت که گام های مقاوم تر و استوارتری برای جهش در مسیر توسعه و پیشرفت بردارند.
مجموعه بانک توسعه صادرات، امسال نیز همپای ملت ایران و در کنار تجار، بازرگانان و صادرکنندگان محترم خود را برای پایداری و مقاومت در این مصاف نابرابر آماده کرده و حمایت همه جانبه هدفمند از صادرات کالاها و خدمات را در دستور کار خود دارد.
چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام اخیر خود از “امید صادق به واقعیتهای عینی” سخن گفته اند، ضروری است با طراحی چشم اندازهای واقعی و ملموس از توسعه و آبادانی، گامهایی عملی به سوی تحقق ایرانی آباد و سرافراز برداریم.
بی تردید همچنانکه سال جاری معابر دشوار اقتصادی را که با تنگناهای ایذایی دشمنان این مرز و بوم همراه بود، در سایه توکل و همت بلند شما در نوردیدیم، سال جدید نیز مصمم‌تر از گذشته خواهیم بود.
نوروز ۹۸ را به یکایک همکاران ارجمندم در بانک توسعه صادرات ایران، نظام بانکی کشور، فعالان تلاشگر تجارت خارجی و همچنین اصحاب رسانه تبریک گفته، از زحمات همگی شما تشکر و قدردانی می‌کنم.

علی صالح‌آبادی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا