بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

جی‌پی مورگان چیس امسال ۹۰ شعبه جدید باز می‌کند

 

جی‌پی مورگان در راستای باور و اطمینانی که به تاثیرگذاری شعب فیزیکی و عوامل انسانی یا به عبارتی همان تجارت خشت و ملات دارد، قصد دارد امسال ۹۰ شعبه جدید راه‌اندازی و ۷۰۰ نفر را هم استخدام کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، باتوجه به مهاجرت چشمگیر مشتریان به سمت کانال‌های دیجیتالی، بانک‌های ایالات متحده طی چند سال گذشته شبکه شعبشان را بسته‌اند.

باتوجه به رقابت میان بانک آمریکا و ولز فارگو برای ارائه وام و سپرده‌گذاری به مشتریان، بانک جی‌پی مورگان چیس هم ژانویه گذشته خبر داد که به منظور گام برداشتن مثبت در بازارهای جدید، ۴۰۰ شعبه جدید بازگشایی کند.

برنامه امسالش این است که وارد بازارهای برتری مانند شارلوت، کانزاس سیتی، نشویل و سنت لویئس بشود و علاوه بر آن سایت‌هایی جدیدی هم در بازارهای کنونی‌اش مانند فیلادلفیا و بوستون اضافه کند.

همچنین جی‌پی مورگان چیس قصد دارد شعب جدیدی هم در مناطق جدیدی نزدیک به مکان‌های دانشگاهی، ازجمله دانشگاه Auburn در آلاباما و دانشگاه نبراسکا راه‌اندازی کند و به این ترتیب در سال۲۰۲۰ بتواند در این مناطق توسعه بیشتری پیدا کند.

درواقع برنامه چیس این است که ترکیبی از سرویس‌ها و خدمات کامل شعب را در شهرها راه‌اندازی کند و به این ترتیب به مشتریان و کسب‌وکارهای کوچک محلی که نیازهای پیچیده‌تری دارند، کمک کنند. همچنین مشتریان هم به دستگاه‌های خودپرداز بدون کارت دسترسی خواهند داشت که قابلیت این را دارد که بیش از ۷۰ درصد تراکنش‌های دستگاه‌های خودپرداز را انجام دهد.

تاسوندا داکت، مدیرعامل بخش بانکداری مشتریان جی‌پی مورگان چیس می‌گوید: «این کار برای ما فراتر از ساخت یک سری ساختمان‌های شعب بانکی است. بلکه درواقع موضوع بر سر روابط مشتریان جدید، دسترسی بهتر به اعتبار و ایجاد شغل‌های محلی است.»

در مقابل، استاندارد بانک در آفریقای جنوبی، در راستای برنامه دیجیتال‌سازی خود، ۹۱ شعبه خود را بسته است و ۱۲۰۰ شغل از بین رفته است.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا