بانک و بیمهبیمه

پرونده سال ۹۷ بیمه تجارت نو ورق خورد

درجلسه پایان سال مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با شورای مدیران که با محوریت توجه ویژه به مشتریان بزرگ این مجموعه برگزارشد، کلیه مدیریت ها مکلف شدند نقشه راه سال ۹۸ را تهیه ودر اولین نشست شورای مذکور ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومیبیمه تجارت نو  ، پس از آنکه معاونان و مدیران شرکت نقطه نظرات خود را به استحضار حاضران رساندند، نیما نوراللهی با تقدیر ازعملکرد آنها نکات کاربردی و مهمی را جهت رشد کمی و کیفی مجموعه مطرح کرد.
وی در ابتدا عمل گرایی را شاخص ترین ویژگی یک مدیرموفق اعلام کرده و تاکید داشت: جهت ارتقای هرچه بیشترکارکرد مجموعه تجارت‌نو، لازم است تک تک مدیران درانجام وظایف محوله، پیشنهاد دهنده و اهل عمل باشند تا منتقد صرف.
در ادامه این هم اندیشی، نوراللهی سرمایه انسانی را مهمترین رکن تمامی مجموعه های اقتصادی به خصوص شرکت های بیمه ای عنوان کرده وگفت: آموزش مستمر کلیه پرسنل از ملزومات ارتقای سطح دانش مجموعه است که همواره در دستور کارشرکت قرارداد.
وی خطاب به مدیران تاکید داشت: در کنارآموزش، لازمه رشد هر بنگاه اقتصادی این است که تعامل کاری اثر بخشی میان پرسنل ومدیران برقرار باشد که این مهم با گفت و گو های مداوم حاصل می شود.
مدیرعامل تجارت نو با خبر از اینکه در سال جدید دستمزد همکاران براساس طبقه بندی مشاغل پرداخت خواهد شد، خواستار تلاش مجدانه تری ازسوی آنها شد.در بخش دیگری از تحلیل دستاوردهای تجارت‌نو، شبکه فروش مورد ارزیابی قرارگرفت که سکاندار “بنو” جذب پرتفوی بیشتر و حفظ مشتریان بزرگ فعلی مجموعه را از الزامات رشد این واحد اعلام کرد.
نوراللهی توجه خاص به منافع شرکت و ذی نفعان را اصلی مهم برشمرده و گفت: افزایش درآمد که نفع آن به سهامداران ، مشتریان ویژه و به خصوص پرسنل می رسد امری ضروری است که درسایه همت عالی تمام کارکنان محقق می شود.به همان اندازه که درآمد مالی شرکت رشد کند قدرمسلم همکاران نیز بهره‌ بیشتری خواهند برد.
راه اندازی باشگاه مشتریان، آموزش فنی کارکنان شعب، رعایت انصاف درپرداخت خسارت و همکاری هرچه بیشتر بخش های فنی و شبکه فروش ازدیگر تاکیدات نوراللهی درجمع همراهان خود در اداره امورتجارت‌نو بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا