بانکبانک و بیمه

کارکنان بانک‌ها، رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی‌اند

 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه کشور ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می برد، گفت: اعمال محدودیت ها و تحریم ها از سوی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، در جهت کاستن قدرت و توان ماست.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در جمع مدیران و کارکنان بانک ملی استان مازندران، وظیفه کارکنان سیستم بانکی به ویژه بانک ملی ایران را در این شرایط بسیار خطیر برشمرد و اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا آثار منفی این تحریم ها به حداقل کاهش یافته و این تهدید به فرصت تبدیل شود.

وی افزایش رضایتمندی مردم از خدمات بانک ملی ایران، کمک به فعالان اقتصادی، توانمند سازی بخش تولید و صنعت در جهت حفظ و ایجاد اشتغال و کمک به رونق تولید از طریق تامین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدها را راه حل هایی موثر در شرایط فعلی اعلام کرد و گفت: همکاری، تعامل و هماهنگی بانک مرکزی و سیستم بانکی مهمترین عامل شکست تحریم های ظالمانه علیه کشورمان است.

شایان با تقدیر از تلاش های همه مدیران و کارکنان بانک ملی استان مازندران برای جذب خوب منابع و کاهش نرخ تمام شده پول، این نتیجه را نشان دهنده وجود یک طرح و برنامه منسجم عنوان کرد و افزود: اقتصاد ما بانک محور و نظام بانکی ما نیز شعبه محور است، لذا تلاش و مجاهدت مدیران و کارکنان شعب باعث تقویت و موفقیت مجموعه بانک است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، کاهش مطالبات معوق با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، توجه به ذخایر اخذ شده در مطالبات معوق، توجه به بحث جذب منابع به ویژه منابع ارزان قیمت، توسعه بانکداری الکترونیک، جانمایی مجدد دستگاه های خودپرداز، استفاده از ابزارهایی نظیر اعتبارات اسنادی داخلی، ضمانتنامه و خرید دین، توجه به خلاقیت، نوآوری و ریسک پذیری از سوی کارکنان و جلب رضایت حداکثری مشتریان را در راس اهداف بانک اعلام کرد.

در ادامه این نشست که فریدون رشیدی و عباس پیروزی، روسای ادارات کل اعتبارات و بررسی طرح ها نیز در آن حضور داشتند، علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران هم بر ضرورت رعایت بهداشت اعتباری توسط کارکنان و همچنین توجه به سیاست های اعتباری بانک تاکید کرد.

خانعلی رشیدی رئیس اداره امور شعب استان مازندران بانک ملی ایران نیز در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارائه کرد و در پایان پانل پرسش و پاسخ برگزار شد. عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه سفر خود به استان مازندران، به شعبه مرکزی بابلسر رفت و پس از بازدید از بخش های مختلف، با مسئولان و کارکنان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.

شایان همچنین در بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی در جاده قدیم آمل و شهرک صنعتی بابل (بندپی)، بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در قالب تامین سرمایه در گردش موردنیاز در شرایط تحریم تاکید کرد.

شرکت نورد فولاد شمال و گروه تولیدی کاریز ماتک، دو واحد تولیدی و صنعتی مورد بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بود. وی همچنین با مدیر مجتمع تفریحی توریستی میزبان دیدار کرد و از نزدیک در جریان برنامه و طرح توسعه این مجتمع قرار گرفت.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا