امور زیربناییراه و ساختمان

بهره‌برداری و آغاز ۳۷۳ میلیارد تومان پروژه ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی

مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر بوشهر چهار پروژه بندری و دریایی آغاز و به افتتاح می‌رسند گفت: ارزش این پروژه‌ بیش از ۳۷۳ میلیارد تومان است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، سیاوش ارجمندزاده در حاشیه بازدید از بندر بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی اسکله ۵۰ هزار تنی مجتمع بندر نگین به بهره‌بردرای می‌رسد گفت: این اسکله با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث شده است و از امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از لایروبی‌ پای اسکله جزیره نگین خبر داد و گفت:‌ از محل سرمایه اندوخته سازمان بنادر و دریانوردی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان این اقدام انجام شده است.

ارجمندزاده ادامه داد: ‌هدف از اجرای این پروژه افزایش ظرفیت بندر در تخلیه و بارگیری و امکان ارائه خدمات به کشتی‌ها با ظرفیت‌ 30 هزار تن در فاز اول و ۵۰ هزار تن در فاز دوم است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی لایروبی کانال داخلی و خارجی بندر بوشهر آغاز می‌شود، گفت: این عملیات با اعتبارات ۱۹۰ میلیارد تومانی انجام می‌شود و حجم لایروبی ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار متر مکعب است و با اجرای این عملیات تردد این گونه کشتی‌های ۳۰ هزار تنی امکان می‌پذیرد.

وی با اشاره به اجرای پروژه ساخت جاده و پل دسترسی به جزیره نگین اظهار داشت: از دیگر پروژه‌هایی که امروز آغاز می‌شود احداث جاده و پل دسترسی جزیره نگین به طول ۹ کیلومتر در بخش جاده و ۱۷۶ متر در بخش پل به ارزش ۶۳ میلیارد تومان است.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا