بورسبورس اوراق

مراسم معارفه مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در فرابورس برگزار شد/ فردا عرضه اولیه «زماهان» انجام می‌شود

مراسم معارفه مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان با حضور مدیران و مسئولان ارشد این شرکت در ساختمان فرابورس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، رحمان محمدی مدیرعامل مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در نشست «یک دیدار، یک عرضه» این شرکت گفت: این شرکت در حوزه‌های‌ عملیات مرغداری،پرورش طیور،تولید گوشت مرغ، تخم مرغ، جوجه یک روزه و پولت تخم‌گذار فعالیت دارد.

محمدی در ادامه با اشاره به دارایی‌های «زماهان»، اظهار داشت: مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان دارای یک دفتر مرکزی در کرمان، دفتر پشتیبانی در تهران، کارخانه دام در جاده قدیم کرمان- ماهان، دو کارخانه جوجه کشی در جاده ماهان- کرمان و اشراق ورامین و… است.

مدیرعامل مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان افزود: سرمایه این شرکت در ابتدای راه‌اندازی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان بوده که در ادامه به وسیله افزایش سرمایه در حال حاضر به رقم ۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید مرغ مادر در این صنعت بالغ بر ۲۵.۸  میلیون قطعه طی یک دوره ۱۸ ماهه است، گفت: در این صنعت برای سال آینده هدف‌گذاری تولید ۱۱۵ میلیون جوجه یک روزه گوشتی انجام شده که سهم «زماهان» از این هدفگذاری ۴۵ میلیون قطعه است.

محمدی افزود: مهم‌ترین ریسکی که در این صنعت وجود دارد در وهله اول، مسئله تامین نهاده‌ها قلمداد می‌شود که ۹۰ درصد این نهاد‌ه‌ها وارداتی است و همچنین در وهله دوم نیز بیماری‌های طیور جزء ریسک‌ها محسوب می‌شود.

 

منبع
اقتصاد آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا