بورسبورس اوراق

درج نماد شرکت سیماب رزین در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) فرابورس

شرکت سیماب رزین (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به‌عنوان یکصد و نود و یکمین نماد معاملاتی (دهمین شرکت در بازار شرکت های کوچک و متوسط و دومین شرکت در تابلوی دانش بنیان)، در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  این شرکت دانش بنیان با نماد «شسیماب» در گروه محصولات شیمیایی و زیر گروه تولید رنگ، بتونه درج شده است.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش، فرابورس‌ با راه‌اندازی بازار سرمایه شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) امکان حضور شرکت‌های دانش‌بنیان را برای برخورداری از مزایای مالی فراهم کرده‌ است.

در همین راستا بررسی انواع روش‌های تامین مالی شرکت‌های کوچک و متوسط نشان می دهد که روش تامین مالی مبتنی بر سرمایه نسبت به روش مبتنی بر بدهی با شرایط موجود داخلی سازگارتر بوده و دارای مزیت‌های بیشتری است، به ویژه آن‌که تامین مالی از طریق بازار سرمایه نیازی به پرداخت وثیقه‌های سنگین و نرخ سودهای بالا نداشته و اغلب بدون هزینه صورت می گیرد

البته نکته مهم در زمینه تامین مالی شرکت‌های کوچک و متوسطه مکمل بودن بازار پول و سرمایه در این خصوص است و اینکه هر بنگاه به هر دو روش برای تامین مالی نیازمند است. بر این اساس برای آن‌که این دو بازار هم راستا با یکدیگر به هدف تامین مالی شرکت‌های SMEجامه عمل بپوشاند باید برای شرکت های کوچک و متوسط که در بازار سرمایه پذیرش می‌شوند، مزیت سازی‌های لازم در بازار پول صورت گیرد.

 

منبع
 اقتصاد آنلاین - رامین بیات

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا