بانک و بیمهبیمه

حمایت از ورزشکاران؛ مسئولیت اجتماعی بزرگ بیمه سرمد

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، با رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر مجتبی کاتب در این دیدار، تعامل دوسویه با ورزشکاران و حمایت از این قشر را مورد تاکید قرار داد و گفت: بیمه سرمد در سال جاری تمام توان خود را در جهت حمایت مادی و معنوی از صنف ورزشکاران به کار بسته است و در این مسیر، با حمایت از تیم کاراته بانوان و تیم ملی تکواندوی کشور با عنوان تیم تکواندوی سرمد، اقدامات مثبتی را در این زمینه برداشته است.

کاتب، از میزبانی بیمه سرمد در جام فوتسال شرکت های بیمه به عنوان اقدام دیگری در این زمینه برشمرد و افزود: ایجاد احساس آرامش و اطمینان خاطر در ورزشکاران، یکی از مهمترین رویکردهای بیمه سرمد به شمار می رود.
همچنین، وی از حمایت از قشر فرهیخته هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران از طریق انعقاد قرارداد با صندوق اعتباری هنرمندان یاد کرد و افزود: حمایت از ورزشکاران و هنرمندان، مسئولیت اجتماعی بزرگی برای بیمه سرمد به شمار می رود.
مهدی گودرزی، رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه نیز در این دیدار، رویکرد بیمه سرمد را در مسیر حمایت از ورزشکاران، ارزشمند توصیف کرد و ضمن استقبال از گسترش تعامل و همکاری های مشترک، گفت: بیمه سرمد با حمایت از ورزشکاران و هنرمندان در سال جاری، جایگاه ویژه ای میان آنان باز کرده است.
گودرزی، عدم حمایت های لازم صنعت بیمه از ورزشکاران را به عنوان یک دغدغه عنوان کرد و گفت: بدون تردید، ایجاد آرامش خاطر برای آنان و خانواده های آنان، درصد موفقیت این قشر را در رقابت های داخلی و بین المللی تا حد زیادی افزایش خواهد داد.
بر اساس این گزارش، امیر لعلی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر غلامرضا کاظمی دینان مشاور مدیرعامل و حسین نظریان مدیر پشتیبانی بیمه سرمد نیز در این دیدار حضور داشتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا