صنعت، معدن، تجارت

رئیس جدید سازمان صمت استان قزوین معرفی شد

قزوین- در مراسمی با حضور مشاور امور استانهای وزارت صمت، سعید نبیل به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور ایرج موفق مشاور و مسئول هماهنگی امور استان‌های وزارت صمت، داوود محمدی و سیده حمیده زرآبادی، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری، یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیران دستگاه های اجرایی و صنعتگران و تولیدکنندگان ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله علی پرزحمت رئیس سابق، سعید نبیل به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی شد.

سعید نبیل در این مراسم که در سالن اداره صنعت قزوین برگزار شد گفت: رویکرد ما در دوران مدیریت جدید در سازمان صمت بهره گیری از همه ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی برای رونق اقتصاد استان است.

وی بیان کرد: در این راه سخت و دشوار نیازمند همراهی همه هستیم تا بخش تجارت و صنعت و تولید بتواند به جایگاه خود برسد.

نبیل یادآور شد: نیازمند استفاده از ایده‌ها و نقطه نظرات همه فعالان اقتصادی، صاحب نظران و تشکل‌های بخش خصوصی هستیم تا ضمن شناسایی آسیب‌ها برای حل آنها راهکاری عملی پیدا کنیم.

وی یادآور شد: با استفاده از سند چشم انداز در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و در این راه از ظرفیت تشکل‌ها هم به خوبی استفاده خواهیم کرد.

رئیس جدید سازمان صمت استان قزوین اظهار داشت: تعامل با همه دستگاه‌ها بویژه محیط زیست، گردشگری و کشاورزی و دوری از روش‌های سنتی و سلیقه‌ای و توجه به نیروهای مستعد و برخورداری از رویکرد مدیریت نوین در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم از از ظرفیت اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، خانه صنعت و معدن، بخش خصوصی استفاده کنیم و در این میان توجه به صنایع دانش بنیان، کمک به ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان و استارت آپ ها، تقویت رابطه صنعت و دانشگاه در اولویت خواهد بود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا