بانکبانک و بیمه

شماره نوروزی نشریه بانک سامان منتشر شد

یکصدوچهل و دومین شماره نشریه بانک سامان ویژه ماه فروردین ۱۳۹۸ منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک سامان، فرشته ضرابیه مدیرمسئول نشریه سامان یادداشتی با عنوان «سال ما و سامان ما» نوشته در این ویژه‌نامه است. «بهار تحول» یادداشت قائم مقام مدیر عامل بانک سامان است که به تحلیل سال ۱۳۹۷ و برنامه‌های سال ۱۳۹۸ بانک پرداخته است. «بررسی اقتصاد ایران در سال ۹۷ با نگاهی به سال ۹۷» تحلیلی است که دکتر احمد مجتهد عضو هیئت‌مدیره بانک به نگارش درآورده و در این شماره منتشر شده است. ناصر بزرگمهر یادداشتی با عنوان «جامعه با مطبوعات همیشه زنده است» در این شماره منتشر کرده است.

فرنود حسنی با تاکید بر این که ما باید تصمیم بگیریم حال و سال خوبی برای خود بسازیم یادداشتی با عنوان «سال خواستنی، سال ساختنی، حال خواستنی، حال ساختنی» منتشر کرده است.

همچنین بخوانید

گفتگو با سید محمدرضا طباطبایی فروشنده برتر، گفتگو با سارا مشفق سرپرست مرکز سامان‌ارتباط از دیگر گفتگوهای خواندنی این شماره است که به تشریح کامل وظایف مرکز سامان ارتباط پرداخته است. گفتگو با برترین‌های سامان ۱۴۰۰ و گفتگو با مسئول صدور فیزیکی کارت بانک سامان و رییس شعبه و کارکنان شعبه پونک از دیگر گفتگوی‌های خواندنی این شماره است.

درباره ارائه کارت بین‌الملی لانژ فرودگاهی و استفاده از آن را در این شماره خواهید خواند. گزارشی از همکاری بانک سامان و یونیسف و تصاویری از این همکاری در این شماره منتشر شده است.

«نوروز با طعم زبان» موضوع مقاله‌ای که سامان جمشیدی مدرس آموزش زبان در این شماره به تحلیل آن پرداخته است. «آداب غذا» مقاله‌ای است که آرمان ولیان مدرس آداب معاشرت در این شماره منتشر کرده است.

«بیمه مسافرتی چیست و به چه کار می‌آید؟» دیگر مطلب این شماره است. سیزده روایت نوروزانه درباره نوروز با عنوان نقل نوروز نوشته راضیه غنجی در این شماره منتشر شده است.

برای مشاهده مجله اینجا کلیک کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا