امور زیربناییتعاون و اشتغال

روند مثبت مذاکرت مزد/ دستمزد ۹۸ احتمالا امشب نهایی می‌شود

معاون وزیر کار با اشاره به آخرین وضعیت روند مذاکرات تعیین دستمزد گفت: با توجه به اتفاق نظر نمایندگان کارگری و کارفرمایی و روند مثبت مذاکرات، امیدواریم امشب دستمزد ۹۸ نهایی شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، نشست شورای عالی کار از ساعت ۱۶ امروز با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و وزیر کار با دستور کار تعیین دستمزد سال آینده آغاز شد و این نشست ادامه دارد.

حاتم شاکرمی معاون امور روابط کار وزیر کار، در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران، درباره روند مذاکرات گفت: تاکنون چهار جلسه در خصوص تعیین دستمزد برگزار شده است و شب گذشته نیز تا ۲ بامداد طی نشست خصوصی با نمایندگان کارگری شورای عالی کار، نظرات آنها را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در مورد کلیات مباحث بین نمایندگان کارگری و کارفرمایی مشکلی وجود ندارد و مذاکرات مثبت پیش می‌رود اما در مورد روش‌ها و جزئیات افزایش دستمزد و اعمال آن مذاکرات همچنان ادامه دارد.

معاون وزیر کار در پاسخ به این سوال که آیا امشب در مورد دستمزد ۹۸ تصمیم گیری می‌شود یا خیر نیز گفت: امیدواریم با اتفاق نظری که بین اعضای کارگری و کارفرمایی وجود دارد امشب در خصوص دستمزد سال آینده به نتیجه نهایی برسیم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا