بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

بهترین استارت‌آپ‌های فین‌تک‌ دنیا که همه آرزوی کار کردن در آن‌ها را دارند

 

از فوتبال دستی گرفته و غذای مجانی تا رفتن به مرخصی‌های با حقوق به صورت نامحدود! استارت‌آپ‌های فین‌تک حاضر در این مقاله، گستره‌ی متنوعی از خدمات منحصربه‌فرد را در اختیار کارمندان‌شان قرار می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، در دومین فهرست سالیانه‌ی (بهترین استارت‌آپ‌های فین‌تک برای استخدام شدن و همکاری)، که توسط سورس‌مدیا (SourceMedia) تهیه شده، نام ۵۰ استارت‌آپ فین‌تک به چشم می‌خورد. این ۵۰ شرکت‌ فین‌تکی، شامل حوزه‌های گوناگونی هستند، از جمله پیشگامان کسب‌وکارهای کوچک، توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای مدیریت ثروت، وام‌دهندگان مستقیم، بانک‌های دیجیتال و پلتفرم‌های پرداخت. کوچک‌ترین شرکت حاضر در این فهرست، فانتن سیتی فین‌تک (Fountain City Fintech) نام دارد و تنها ۱۵ کارمند در آن مشغول به فعالیت هستند. بزرگترین شرکت نیز الای فایننشیال (Ally Financial) نام دارد با ۸۰۰۰ کارمند.

شرکت‌های حاضر در این فهرست، هر کاری می‌کنند تا مطمئن شوند که به کارمندان‌شان خوش می‌گذرد. برگزاری مسابقات المپیک در داخل دفتر و تهیه‌ی تخت مخصوص چرت زدن، نمونه‌هایی از سرگرمی‌ها و خدماتی است که این استارت‌آپ‌های فین‌تک‌ در اختیار کارکنان‌شان قرار می‌دهند. تعدادی از این شرکت‌ها به برگزاری مسابقات دوی ۵ کیلومتر با هدف تهیه‌ی پول برای خیریه و استخدام هنرمندان محلی برای خلق شاهکارهای هنری می‌پردازند. بسیاری از این استارت‌آپ‌های فین‌تک‌ نیز با محدود کردن ساعات جلسات بعد از کار و تعطیل کردن یکشنبه‌ها، سبک زندگی سالم و شاد را در بین کارمندان‌شان ترویج می‌دهند.

در ادامه‌ی این مقاله به بیان نکاتی برجسته در مورد هر یک از ۵۰ شرکت فین‌تکی حاضر در فهرست پرداخته می‌شود.

 

۱) ان سینو (nCino)

موقعیت مکانی: ویلمینگتون، کارولینای شمالی

تعداد کارمندان: ۵۱۳

مدیر عامل اجرائی: پی ناود (Pierre Naudé)

نوع کسب‌وکار: بانکداری ابری

آدرس وب‌سایت: ncino.com

آدرس توئیتر: ncino

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: از ماه می تا ماه سپتامبر، تمامی کارمندان حاضر در دفتر ویلمینگتون کارولینای شمالی، می‌توانند در روزهای جمعه، از کلاس‌های رایگان تخته شنا سواری استفاده کنند و همچنین در روزهای چهارشنبه قبل از شروع ساعت کاری می‌توانند در کلاس‌های موج‌سواری شرکت کنند.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: ان‌سینو هر سه ماه یکبار، کاری را که به بهترین شکل انجام گرفته و دانش فنی ارزشمندی در آن به کار گرفته شده را شناسایی کرده و جایزه‌ی (کلاه پروانه‌ای) را به آن اهدا می‌کند. برندگان این عنوان، کارت هدیه‌ای برای خرید از یک فروشگاه محلی دریافت می‌کنند. در سال ۲۰۱۳، هنگامی‌که یکی از کارمندان، سوار بر هواپیما در حال رفتن به یک سفر تفریحی بود، توانست یک مسئله‌ی دشوار مربوط به شرکت را حل کند، جایزه‌ی کلاه پروانه‌ای به افتخار این موفقیت طراحی شد و در طول سالیان گذشته، به یک رسم معمول در این شرکت تبدیل شده است.

 

۲) پرومنتری اینترفایننشیال نتورک (Promontory Interfinancial Network)

موقعیت مکانی: شهرستان آرلینگتون، ویرجینیا

تعداد کارمندان: ۱۹۶

رئیس و مدیر عامل اجرائی: مارک جاکوبسن (Mark Jacobsen)

نوع کسب‌وکار: ارائه دهنده‌ی خدمات مرتبط با سپرده‌های تضمین شده توسط شرکت فدرال بیمه ی سپرده های بانکی (FDIC)

آدرس وب‌سایت: promnetwork.com.

آدرس توئیتر: Prom_Network

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: کارکنانی که به مدت ۱۵ سال در این شرکت مشغول به فعالیت بوده‌اند، می‌توانند ۳۰ روز به مرخصی بروند.

برنامه‌ی پاداش / تشویقی: پرومنتری برای آن دسته از کارکنانی که در برنامه‌ی بازنشستگی شرکت می‌کنند، تا ۵۰۰۰ دلار پاداش در نظر می‌گیرد.

 

۳) وای‌چارتس (YCharts)

موقعیت مکانی: شیکاگو

تعداد کارمندان: ۴۵

رئیس و مدیر عامل اجرائی: سین براون (Sean Brown)

نوع کسب‌وکار: پلتفرم تحقیقاتی داده‌های مالی

آدرس وب‌سایت: ycharts.com

آدرس توئیتر: ycharts

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: کارمندان این شرکت می‌توانند از نوشیدنی‌های مختلفی مانند کامبوجا، آبجو، دستگاه تولید کننده‌ی کلدبرو (cold brew on tap) و ناهار رایگان روزهای جمعه لذت ببرند.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: وای‌چارت به صورت ماهیانه، هدیه‌ای با نام دی گت ایت (They Get It) را به کارمندانی که شغل‌شان را با مهارت انجام داده و به همکاران خود نیز کمک کرده‌اند، اهدا می‌کند. جایزه‌ی فرد برنده، یک کارت هدیه است.

 

۴) ردتیل تکنولوژی (Redtail Technology)

موقعیت مکانی: ساکرامنتو، کالیفرنیا

تعداد کارمندان: ۹۵

مدیر عامل اجرائی: برایان مک‌لاکین (Brian McLaughlin)

نوع کسب‌وکار: نرم‌افزاری برای مدیریت ثروت CRM

آدرس وب‌سایت: corporate.redtailtechnology.com

آدرس توئیتر: RedtailCRM

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: در داخل دفتر این شرکت فین‌تکی، وسایل رفاهی مانند سرسره، اتاق بازی، زمین بسکتبال، بازی‌های چمنی و فضاهایی برای استراحت تعبیه شده است.

ابتکارات مرتبط با خدمات اجتماعی: ردتیل با پناهگاه حیوانات فرانت استریت (Front Street Animal Shelter) همکاری دارد و امکان پرورش و نگهداری سگ را برای کارمندانش فراهم کرده است. اگر یک کارمند بخواهد یک شب، توله‌سگی را به خانه‌اش ببرد و از آن نگهداری کند، شرکت ردتیل تکنولوژی، تخت، غذا و اسباب‌بازی را در اختیار آن کارمند قرار می‌دهد.

 

۵) پی‌ریلز (Payrailz)

موقعیت مکانی: گلستونبری، کنکتیکوت

تعداد کارمندان: ۲۰

مدیر عامل اجرائی: فرن دوگان (Fran Duggan)

نوع کسب‌وکار: انتقال پول و محصولات پرداخت قبوض

آدرس وب‌سایت: payrailz.com

آدرس توئیتر: Payrailz

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: پی‌ریلز دست کم هر سه ماه یکبار، رقابتی را در بین کارمندانش برگزار می‌کند. چالش‌های آمادگی جسمانی و مسابقات فوتبال فانتزی، نمونه‌هایی از همین رقابت‌ها هستند. برندگان مسابقه، در کنار این‌که حق فخر فروختن و خودنمایی را دارند، کارت هدیه و نشان نیز دریافت می‌کنند.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: جایزه‌ی مفتخر به بنفش بودن (The Proud to be Purple) از رنگ برند این شرکت فین‌تک الهام گرفته شده و هر سه ماه یک‌بار به فرد یا تیمی اهدا می‌شود که کارکرد بسیار خوبی داشته و بر ارزش‌های یکپارچگی، احترام و شفافیت پی‌ریلز افزوده باشند. جایزه‌ی برنده، یک جام پیروزی و یک کارت هدیه است.

 

۶) پیراستریت (PeerStreet)

موقعیت مکانی: ال سگوندو، کالیفرنیا

تعداد کارمندان: ۱۴۶

مدیر عامل اجرائی: برو جانسون (Brew Johnson)

نوع کسب‌وکار: پلتفرم سرمایه‌گذاری جایگزین

آدرس وب‌سایت: peerstreet.com

آدرس توئیتر: PeerStreet

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: در روزهای پایانی ماه که موعد ضرب‌الاجل‌ها سر می‌رسد و کارمندان مجبور می‌شوند تا دیرقت در شرکت بمانند، شرکت به تمامی کارمندان ناهار می‌دهد و در هفته، سرویس پذیرایی شام به سبک خانواده ارائه می‌شود.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: هر زمانی‌که یک تیم، عملکرد قدرتمندی در طول ماه داشته باشد، سرپرست آن‌ها، به منظور جشن گرفتن، یک گردش و تفریح گروهی را برای آن‌ها ترتیب می‌دهد. شرکت در مسابقات کارتینگ و یا والیبال ساحلی، نمونه‌هایی از این تفریحات هستند.

 

۷) کارپه دیتا (Carpe Data)

موقعیت مکانی: سانتا باربارا، کالیفرنیا

تعداد کارمندان: ۴۹

مدیر عامل اجرائی: مکس دراکر (Max Drucker)

نوع کسب‌وکار: داده و محصولات امتیازدهی پیشگویانه برای شرکت‌های بیمه‌گر

آدرس وب‌سایت: carpe.io

آدرس توئیتر: CarpeDataCorp

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: کارمندان به صورت روزانه، اسنک، نوشابه و میوه‌های تازه‌ی رایگان دریافت می‌کنند و همچنین می‌توانند خوراکی‌های دلخواه خود را نیز سفارش دهند.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: یک شورای فرهنگی، فعالیت‌هایی نظیر رویدادهای داوطلبانه، سینما، بازی و … را تدارک می‌بیند.

 

۸) پی‌تریس (PayTrace)

موقعیت مکانی: ونکوور، واشنگتن

تعداد کارمندان: ۵۵

مدیر عامل اجرائی: اسکات جانکینز (Scott Judkins)

نوع کسب‌وکار: پردازش پرداخت آنلاین

آدرس وب‌سایت: paytrace.net

آدرس توئیتر: paytrace

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: کارمندان می‌توانند به هنگام حضور در دفتر، به بازی‌هایی نظیر گلف در زمین سبز پرتابل و سایر بازی‌های فضای باز بپردازند.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: این کمپانی به منظور تقویت همدلی و قدردانی از کارمندان، هر سه‌شنبه در میان، ناهار سرو می‌کند.

 

۹) جومیو (Jumio)

موقعیت مکانی: پالو آلتو، کالیفرنیا

تعداد کارمندان: ۴۵

مدیر عامل اجرائی: اسکات استات (Stephen Stuut)

نوع کسب‌وکار: تایید هویت و پرداخت موبایلی

آدرس وب‌سایت: jumio.com

آدرس توئیتر: jumio

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: هر سه ماه یکبار ،یک کامیون حمل سوخت به دفتر مرکزی شرکت که در پالو آلتوی کالیفرنیا واقع است، مراجعه می‌کند و باک خودروی کارمندانی که برای این مزایا نام‌نویسی کرده‌اند را پر می‌کند.

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: کارمندان این شرکت را می‌توانید در حال بازی کردن با بلوک‌های جنگا پیدا کنید.

 

۱۰) کوییکن (Quicken)

موقعیت مکانی: منلو پارک، کالیفرنیا

تعداد کارمندان: ۸۶

مدیر عامل اجرائی: اریک دان (Eric Dunn)

نوع کسب‌وکار: نرم‌افزار انجام امور مالی شخصی

آدرس وب‌سایت: quicken.com

آدرس توئیتر: Quicken

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: ۵ درصد از کارمندان کوییکن، با مبلغ بیش از ۱۰۰۰۰ دلار در سال، در برنامه‌ی بازنشستگی این کمپانی شرکت دارند. کارمندان می‌توانند از همان روز اول استخدام در این طرح نام‌نویسی کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

ابزارها و روش‌های برقراری ارتباط: مدیریت از طریق برگزاری جلسات هفتگی مربوط به عملیات تجاری، به افزایش میزان شفافیت در کسب‌وکار کمک می‌کند. برگزاری جلسات ماهیانه‌ به منظور گزارش‌دهی از سوی مدیریت به کارمندان و ذی‌نفعان، نمونه‌ای دیگر از اقداماتی است که در راستای تقویت ارتباطات انجام می‌گیرند.

 

۱۱) فاندرا (Fundera)

موقعیت مکانی: نیویورک

تعداد کارمندان: ۸۷

مدیر عامل اجرائی: جارد هکت (Jared Hecht)

نوع کسب‌وکار: بازار آنلاین برای محصولات مالی کسب‌وکارهای کوچک

آدرس وب‌سایت: fundera.com

آدرس توئیتر: fundera

برنامه‌های سلامتی و تناسب اندام: کارمندان به صورت منظم به کارگاه‌های رقص و تناسب اندام مراجعه می‌کنند و در کنار هم به فعالیت می‌پردازند.

برنامه‌های توسعه‌ی شغلی و آموزشی: فاندرا آموزش‌هایی با دستمزد ۱۰۰۰ دلار را برای کارکنانش فراهم کرده است. کارمندان می‌توانند از طریق شرکت در کارگاه‌ها و کلاس‌ها و دریافت گواهینامه، توانمندی‌های شغلی خود را ارتقا بخشند.

 

۱۲) دی‌وی۰۱ (dv01)

موقعیت مکانی: نیویورک

تعداد کارمندان: ۴۴

مدیر عامل اجرائی: پری رهبر (Perry Rahbar)

نوع کسب‌وکار: پلتفرمی برای تحلیل، گزارش‌دهی و مدیریت داده

آدرس وب‌سایت: dv01.co

آدرس توئیتر: dv01inc

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: در روزهای جمعه، کارمندان به انجام بازی ویدیویی آنلاین چند نفره‌ی لیگ افسانه‌ها می‌پردازند.

برنامه‌های سلامتی و تناسب اندام: دی‌وی۰۱ با شرکت تناسب اندام اکوییناکس فیتنس (Equinox Fitness) همکاری دارد و بدین وسیله تمامی کارمندان می‌توانند در کلاس‌های همگانی یوگا شرکت کنند.

 

۱۳) فانتن سیتی فین‌تک (Fountain City Fintech)

موقعیت مکانی: نیویورک

تعداد کارمندان: ۱۵

مدیر عامل اجرائی: برایان آندرو (Brian Unruh)

نوع کسب‌وکار: شتابدهنده‌ی استارت‌آپ‌های فین‌تکی

آدرس وب‌سایت: fountaincityfintech.com

آدرس توئیتر: fountaincityft

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: در پنجمین سالگرد تاسیس شرکت، تمامی کارمندان یک هفته مرخصی با حقوق و یا یک بلیط مسافرت به ارزش ۱۰۰۰ دلار دریافت می‌کنند. در دهمین سالگرد نیز به همه‌ی کارمندان یک مرخصی ۴ هفته‌ای داده می‌شود تا بتوانند در طی یک ماه، به فعالیت‌های مورد علاقه‌شان بپردازند.

برنامه‌های سلامتی و تناسب اندام: فانتن سیتی دارای یک مرکز تناسب اندام در همان محل شرکت است. در این مرکز، کارگاه یوگا برگزار می‌شود و یک مربی، آماده است تا با تمامی کارمندان در جلساتی جداگانه به تمرین بپردازد.

 

۱۴) اسنپی کراکن (Snappy Kraken)

موقعیت مکانی: اورمند بیچ، فلوریدا

تعداد کارمندان: ۱۸

مدیر عامل اجرائی: رابرت سوفیا (Robert Sofia)

نوع کسب‌وکار: بازاریابی دیجیتال برای خدمات مالی

آدرس وب‌سایت: snappykraken.com

آدرس توئیتر: SnappyKraken

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: تمامی کارمندان اسنپی کراکن، وظایف شغلی خود را به صورت دورکاری انجام می‌دهند. این امر به کارمندان امکان می‌دهد تا در انتخاب ساعات کاری، محیط کار و گزینش محل اقامت خود انعطاف کافی را داشته باشند.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: بعد از سه سال کار کردن در شرکت، تمامی کارکنان استحقاق گذراندن یک ماه مرخصی با حقوق را دارند. این شرکت به زودی سه سالگی خود را جشن می‌گیرد و تا پایان سال جاری، کارکنان این شرکت یک ماه فراغت از کار را تجربه خواهند کرد.

 

۱۵) بنکرز هلث‌کر گروپ (Bankers Healthcare Group)

موقعیت مکانی: دیوی، فلوریدا

تعداد کارمندان: ۴۰۰

رئیس و مدیر عامل اجرائی: آلبرت کرافورد (Albert Crawford)

نوع کسب‌وکار: وام‌دهی به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی

آدرس وب‌سایت: bankershealthcaregroup.com

آدرس توئیتر: BHGstat

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: بنکرز هلث‌کر گروپ یک باشگاه ورزشی در محل شرکت خود دارد و مربیان حاضر در این باشگاه، به صورت خصوصی با کارکنان تمرین می‌کنند.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: کارمندان می‌توانند از طریق ارسال ایمیل، از همتایانشان قدردانی کنند. این پیام قدردانی در صفحه‌های نمایش تلویزیون موجود در سراسر دفتر به نمایش درمی‌آید.

 

۱۶) بریوینت هولدینگز (Braviant Holdings)

موقعیت مکانی: شیکاگو

تعداد کارمندان: ۵۶

رئیس و مدیر عامل اجرائی: استفانی کلاین (Stephanie Klein)

نوع کسب‌وکار: وام‌دهی آنلاین به مصرف‌کنندگان محروم

آدرس وب‌سایت: braviantholdings.com

آدرس توئیتر: نامعلوم

اقدامات و مزایای خانواده محور: این امکان فراهم شده که کارمندان بعد از بازگشتن از مرخصی زایمان، به مدت ۴ هفته، هفته‌ای تنها سه روز در محل کار حاضر شوند.

ابزارها و روش‌های برقراری ارتباط: مدیران یک جلسه‌ی گفتگوی میانه‌ی سال را با کارکنان ترتیب می‌دهند و در آن، به اهداف شغلی شرکت و موضوعات پیرامون آن می‌پردازند.

 

۱۷) چایم (Chime)

موقعیت مکانی: سان‌فرانسیسکو

تعداد کارمندان: ۸۱

مدیر عامل اجرائی: کریس بریت (Chris Britt)

نوع کسب‌وکار: بانک دیجیتال

آدرس وب‌سایت: chime.com

آدرس توئیتر: Chime

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: چایم اجازه داده تا سگ‌های تربیت شده به دفترش وارد شوند و اسنک‌های مورد علاقه‌ی سگ‌ها نیز در این دفتر توزیع می‌شود. اغلب کارمندان داوطلب می‌شوند که حیوانات خانگی همکارانشان را به پیاده‌روی ببرند و حتی کانال #dogs را نیز در اسلک (Slack) راه‌اندازی کرده‌اند.

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: تمامی افراد مشغول به کار در دفتر چایم، تشویق می‌شوند که در تمرینات روزانه‌ی پلانک شرکت کنند. این ورزش قدرتی، ساعت ۴ بعدازظهر و به مدت ۲ دقیقه اجرا می‌شود. بعد از اتمام تمرینات و قبل از بازگشتن به سرکار، کارمندان یا به خوش‌وبش با هم می‌پردازند و یا یک قهوه سفارش می‌دهند.

 

۱۸) ام‌ایکس (MX)

موقعیت مکانی: لحی، یوتا

تعداد کارمندان: ۱۸۵

مدیر عامل اجرائی: رایان کلدول (Ryan Caldwell)

نوع کسب‌وکار: متراکم‌سازی داده‌ها و تحلیل

آدرس وب‌سایت: mx.com

آدرس توئیتر: MXenabled

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: ام‌ایکس یک کتابخانه‌ی جداگانه دارد و آن را به صندلی‌های راحتی، نور ملایم و قوانین تاکیدی رعایت سکوت تجهیز کرده است.

ابزارها و روش‌های برقراری ارتباط: هر روز صبح کارمندان در یک جلسه‌ی کوتاه استندآپ شرکت می‌کنند و به گزارش اهداف روزانه‌شان می‌پردازند.

 

۱۹) اسمارت‌بیز لونز (SmartBiz Loans)

موقعیت مکانی: سان‌فرانسیسکو

تعداد کارمندان: ۱۳۲

مدیر عامل اجرائی: ایوان سینگر (Evan Singer)

نوع کسب‌وکار: تسهیل وام‌دهی به کسب‌وکارهای کوچک

آدرس وب‌سایت: SmartBizLoans.com

آدرس توئیتر: SmartBizLoans

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: این شرکت در دوره‌های سه ماهه، نسبت به برگزاری رویدادهای تیمی، از قبیل المپیک اسمارت‌بیز اقدام می‌کند. این المپیک، مسابقات فوتبال، تاچ فوتبال، پرتاب حلقه و نجات تخم‌مرغ را شامل می‌شود.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: هر بار که اسمارت‌بیز به یکی از اهدافی که برای تسهیل وام‌دهی تعیین کرده، می‌رسد، کارمندانش را به یک سفر تفریحی دریایی می‌فرستد تا برای چند ساعت، از طبیعت لذت برده و به آرامش برسند.

 

۲۰) لندکی (LendKey)

موقعیت مکانی: نیویورک

تعداد کارمندان: ۱۲۸

مدیر عامل اجرائی: وینچه پاسیونه (Vince Passione)

نوع کسب‌وکار: بازار وام دانش‌آموزی

آدرس وب‌سایت: lendkey.com

آدرس توئیتر: LendKey

برنامه‌های توسعه‌ی شغلی و آموزشی: لندکی یک برنامه‌ی استخدامی دارد و برای دانش‌آموزانی که به دلیل ابتلا به سندرون آسپرگر، اوتیسم و … از نظر یادگیری با دیگران متفاوت هستند، خدمات کارآموزی و شغل پاره‌وقت را ارائه می‌کند.

ابزارها و روش‌های برقراری ارتباط: هر سال، کمپانی از یک سخنران حوزه‌ی خدمات مشتری و آداب معاشرت دعوت می‌کند تا آموزش‌های لازم را به اعضای تیم بدهند.

 

۲۱) کاساسا (Kasasa)

موقعیت مکانی: آستین، تگزاس

تعداد کارمندان: ۴۱۶

مدیر عامل اجرائی: گابریل کرایچک (Gabriel Krajicek)

نوع کسب‌وکار: محصولات بانکداری

آدرس وب‌سایت: kasasa.com

آدرس توئیتر: kasasa

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: کارکنان تیم‌های مختلفی را برای سرگرمی‌های متنوع تشکیل می‌دهند. باشگاه کتابخوانی، برنامه‌ریزی مالی، بازی‌های روی تخته، ساززنی و حمایت از دگرباشی، نمونه‌هایی از فعالیت‌های این تیم‌ها هستند.

ابتکارات مرتبط با خدمات اجتماعی: کاساسا یک (صندوق عشق) راه‌اندازی کرده و کارکنان می‌توانند با کمک کردن به این صندوق، همکارانشان را در تامین مخارجی مانند هزینه‌های پزشکی و تعمیرات خودرو یاری کنند.

 

۲۲) کراس ریور (Cross River)

موقعیت مکانی: فورت لی، نیوجرسی

تعداد کارمندان: ۱۸۴

مدیر عامل اجرائی: ژیل گد (Gilles Gade)

نوع کسب‌وکار: پلتفرم بانکداری برای شرکت‌های فین‌تک

آدرس وب‌سایت:  crossriverbank.com

آدرس توئیتر: crossriverbank

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: در روزهای جمعه، ساعت کار کارمندان در ساعت ۳ بعدازظهر به اتمام می‌رسد.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: یک آرایش‌گر مو هر ماه به کراس‌ ریور سر می‌زند و موهای کارمندان را کوتاه می‌کند.

 

۲۳) ادویزن (Advyzon)

موقعیت مکانی: فورت لی، نیوجرسی

تعداد کارمندان: ۲۱

مدیر عامل اجرائی: هیلین لی (Hailin Li)

نوع کسب‌وکار: نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت ثروت

آدرس وب‌سایت: advyzon.com

آدرس توئیتر: advyzon

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: ادویزن هر شش ماه یک‌بار برنامه‌های گردشی را برای کارمندانش برگزار می‌کند. برای امسال، شرکت یک مجموعه‌ی اقامتی را در نزدیکی محل مسابقات در شیکاگو اجاره کرد و بعد از پایان مسابقه، کارمندان به یک مهمانی شام دعوت شدند.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: پس از مطالعه‌ی بازخورد مشتری، نتایج نظرسنجی‌های داخلی و یا نرخ حفظ مشتری، کارمند برتر انتخاب شده و امتیازاتی مانند پرداخت اضافی و خرید سهام با بهای از پیش تعیین شده، به وی اعطا می‌شود.

 

۲۴) اپیتیور (Apiture)

موقعیت مکانی: ویلمینگتون، کارولینای شمالی

تعداد کارمندان: ۱۲۳

مدیر عامل اجرائی: کریستوفر کاکس (Christopher Cox)

نوع کسب‌وکار: پلتفرم بانکداری با رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار کاربردی (API) باز

آدرس وب‌سایت: apiture.com

آدرس توئیتر: apiture

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: ۱۰۰ درصد حق بیمه‌ی کارمندانی که حداقل ۳۰ ساعت در هفته کار می‌کنند، تحت پوشش قرار می‌گیرد. اپیتور همچنین مخارج غیرقابل بازگشت پرداخت شده از جیب (out-of-pocket) برای مراقبت‌های پزشکی داخل شبکه را پرداخت می‌کند.

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: اپیتور جمعه‌ی هر هفته، در دفتر ویلمینگتون، یک برنامه‌ی شادی یک ساعته را برگزار می‌کند.

 

۲۵) فتمرچنت (Fattmerchant)

موقعیت مکانی: اورلاندو، فلوریدا

تعداد کارمندان: ۶۹

مدیر عامل اجرائی: سونیرا مادانی (Suneera Madhani)

نوع کسب‌وکار: پلتفرم پرداخت مبتنی بر اشتراک

آدرس وب‌سایت: Fattmerchant.com

آدرس توئیتر: fattmerchant

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: دفتر فترمرچنت دارای امکانات رفاهی از قبیل میز بیلیارد، اسنک و اتاق‌های آرام است. این امکانات با هدف ایجاد محیطی راحت و آرامش‌بخش برای تمامی کارکنان تعبیه شده‌اند.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: هر سال به آن کارمندی که بیش‌ترین تلاش را در نشان دادن ارزش‌های شرکت انجام داده باشد، جایزه‌ای با نام بنجی (The Benji Award) اهدا می‌شود. کارمند برنده، به همراه یک همراه، به سفری رایگان فرستاده می‌شوند.

 

۲۶) مای‌وست (MyVest)

موقعیت مکانی: سانفرانسیسکو

تعداد کارمندان: ۹۴

مدیر عامل اجرائی: آنتون هونیکمن (Anton Honikman)

نوع کسب‌وکار: ارائه دهنده‌ی پلتفرم ثروت مبتنی بر مالیات

آدرس وب‌سایت: myvest.com

آدرس توئیتر: Myvestco

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: مای‌وست از رقابت‌های دوستانه بین همکاران، مانند تورنمنت‌های پینگ پونگ، هکاتون‌ها و لیگ‌های ورزشی حمایت می‌کند.

اقدامات و مزایای خانواده محور: مای‌وست به صورت نامحدود به کارمندان تمام‌وقت، مرخصی‌های ساعتی با حقوق می‌دهد و همچنین امکان دورکاری را برای کارمندان فراهم کرده است.

 

۲۷) سی‌اس‌آی (CSI)

موقعیت مکانی: پدوکا، کنتاکی

تعداد کارمندان: ۱۱۷۰

رئیس و مدیر عامل اجرائی: استیو پاولس (Steve Powless)

نوع کسب‌وکار: ارائه دهنده‌ی نر‌م‌افزارهای بانکی، فناوری اطلاعات، انطباقی و فرآیندهای اساسی

آدرس وب‌سایت: csiweb.com

آدرس توئیتر: CSIsolutions

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: برای مهمانی‌ها و پیکنیک‌های برگزار شده در فضای باز کارمندان، یک کامیون بستنی‌فروشی یا برف‌وشیره فروشی در نظر گرفته می‌شود.

برنامه‌ی پاداش / تشویقی: سالیانه حداقل ۷ درصد و حداکثر ۱۵ درصد از ارزش دستمزد هر کارمند به سهیم کردن کارکنان در سود شرکت اختصاص داده می‌شود.

 

۲۸) بتردات‌کام (com)

موقعیت مکانی: نیویورک

تعداد کارمندان: ۲۲۱

مدیر عامل اجرائی: ویشال گرگ (Vishal Garg)

نوع کسب‌وکار: وام‌دهی مستقیم

آدرس وب‌سایت: better.com

آدرس توئیتر: betterdotcom

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: برای ایجاد تعادل و فراهم کردن یک سبک زندگی بهتر برای کارمندان، این شرکت به صورت غیر محدود به تمامی کارمندان تمام وقتش، مرخصی ساعتی با حقوق می‌دهد.

اقدامات و مزایای خانواده محور: هر کارمندی که صاحب فرزند شود یا کودکی را به سرپرستی بگیرد، ۲۵۰۰ دلار کمک هزینه دریافت می‌کند. این کمک هزینه می‌تواند هم به شکل پاداش باشد و هم به حساب ایپیری (Apiari)، که خدمات پرستار شبانه، مراقبت روزانه و غیره را فراهم می‌کند، واریز شود.

 

۲۹) فین‌فیت (FinFit)

موقعیت مکانی: استمفورد، کنتیکت

تعداد کارمندان: ۴۶

مدیر عامل اجرائی: جرج اسکاکل (George Skakel)

نوع کسب‌وکار: پلتفرم سلامت مالی

آدرس وب‌سایت: FinFit.com

آدرس توئیتر: FinFit_LLC

برنامه‌ی تناسب اندام و سلامتی: فین‌فیت با برگزاری کلاس‌های آموزشی و تمرینی به مدت دو بار در هفته و تشکیل جلسات تغذیه در هر ماه، به بهبود وضعیت سلامتی کارمندانش کمک می‌کند.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: هر ماه، به کارمندی که برجسته‌ترین عملکرد را داشته باشد، جایزه‌ای با نام (راک‌استار) تقدیم می‌شود. در سالن شرکت، با نصب نشان، از کارمند مربوطه قدردانی می‌شود و همچنین یک هدیه‌ی نقدی نیز به او داده می‌شود.

 

۳۰) جک هنری اند اسوسیتس (Jack Henry & Associates)

موقعیت مکانی: مونت، میزوری

تعداد کارمندان: ۶۴۴۸

رئیس و مدیر عامل اجرائی: دیوید فاس (David Foss)

نوع کسب‌وکار: ارائه دهنده‌ی نرم‌افزار و پردازش‌های هسته‌ای

آدرس وب‌سایت: jackhenry.com

آدرس توئیتر: JackHenryAssoc

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: فعالیت‌های بانشاطی از قبیل مسابقاتی با لباس‌های عجیب و محلی، المپیک‌های داخل شرکتی و تورنمنت‌های والیبال در گل، به صورت منظم در کمپانی جک هنری اند اسوسیتس برگزار می‌شوند.

ابتکارات مرتبط با خدمات اجتماعی: دفتر واقع در ایالت کنتاکی جک هنری اند اسوسیتس، از سال ۲۰۱۶ به بعد، اقدام به برگزاری مسابقات دوی ۵ کیلومتر (iPay 5K for United Way) کرده است. کارمندان، اعضای خانواده‌ی آن‌ها و همچنین عموم مردم می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

 

۳۱) ان‌ویس‌پی (Nvoicepay)

موقعیت مکانی: بیورتون، اورگن

تعداد کارمندان: ۱۱۹

مدیر عامل اجرائی: کارلا فریده (Karla Friede)

نوع کسب‌وکار: نرم‌افزار حساب‌های پرداختنی برای پرداخت‌های کسب‌وکاربه‌کسب‌وکار

آدرس وب‌سایت: Nvoicepay.com

آدرس توئیتر: Nvoicepay

برنامه‌ی تناسب اندام و سلامتی: این کمپانی مجموعه‌ای از خدمات بیمه‌ی تکمیلی را برای بستری شدن در بیمارستان، تصادفات و مراقبت‌های حیاتی به کارکنانش عرضه می‌کند.

ابزارها و روش‌های برقراری ارتباط: در اولین جمعه‌ی هر ماه، جلسه‌ای برگزار می‌شود. در این جلسه، مدیر عامل اجرائی، کارلا فریده، به بروزرسانی، صحبت در مورد استراتژی و پاسخ‌دهی به سوالات می‌پردازد.

 

۳۲) آلکمی (Alkami)

موقعیت مکانی: پلانو، تگزاس

تعداد کارمندان: ۳۸۵

مدیر عامل اجرائی: مایک هانسن (Mike Hansen)

نوع کسب‌وکار: خدمات ابری بانکداری دیجیتال و موبایلی

آدرس وب‌سایت: Alkami.com

آدرس توئیتر: AlkamiTech

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: آلکمی هر روز، ناهار کارمندان را از رستوران محلی تهیه کرده و در به صورت رایگان سرو می‌کند. در ناهار روزانه‌ی این کارمندان، گزینه‌هایی برای وگان‌ها و وجترین‌ها در نظر گرفته می‌شود.

برنامه‌های توسعه‌ی شغلی و آموزشی: هر کارمند، در سال، از ۲۴ ساعت آموزش توسعه‌ی حرفه‌ای بهره‌مند می‌شود. این شرکت همچنین دوره‌های آنلاین رایگان را در دانشگاه آلکمی ارائه می‌کند. این دوره‌ها توسط یک استاد رهبری می‌شوند و کمیته‌های یادگیری حرفه‌ای نیز تشکیل می‌شوند و به اشتراک‌گذاری تمرینات مربوطه می‌پردازند.

 

۳۳) بانک اوزدکی اینوویشن لبز (Bank OZK Innovation Labs)

موقعیت مکانی: سن پترزبورگ، فلوریدا

تعداد کارمندان: ۳۱

رئیس: مارسیو د الیویرا (Marcio de Oliveira)

نوع کسب‌وکار: آزمایشگاه نوآوری بانکی

آدرس وب‌سایت: ozk.com/labs

آدرس توئیتر:  BankOZK

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: به استخدام‌شوندگان جدید ۱۰۰ دلار داده می‌شود تا به صورت آنلاین، پوشاکی با برند معروف برای خودشان خریداری کنند.

ابتکارات مرتبط با خدمات اجتماعی: این شرکت فین‌تکی ۲۰ هنرمند محلی را استخدام کرده تا به طراحی و تولید محصولات هنری بپردازند. محصولات تولید شده توسط این هنرمندان در دفتر و جای جای جامعه به نمایش گذاشته می‌شوند.

 

۳۴) د دبت اکسچنج (The Debt Exchange)

موقعیت مکانی: بوستون

تعداد کارمندان: ۶۵

رئیس و مدیر عامل اجرائی: گینگزلی گرین‌لند II (Kingsley Greenland II)

نوع کسب‌وکار: مشاوره برای مصرف‌کنندگان، وام‌دهی تجاری و تخصصی مالی

آدرس وب‌سایت: Debtx.com

آدرس توئیتر: TheDebtExchange

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: در سال ۲۰۱۷ شرکت به ساختمان جدیدی نقل مکان کرد. در این ساختمان جدید فضای سرگرمی نیز وجود دارد و کارمندان می‌توانند در این فضا به بازی بیلیارد، تنیس روی میز و بازی‌های ویدیویی بپردازند.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: کاکنان این شرکت می‌توانند از رویدادهای قدردانی ماهانه، که در آن‌ها به سرو ناهار رایگان، کاپ‌کیک و دسر بستنی‌ پرداخته می‌شود، لذت ببرند.

 

۳۵) تریدپی‌ام‌آر (TradePMR)

موقعیت مکانی: گینزویل، فلوریدا

تعداد کارمندان: ۷۳

رئیس و مدیر عامل اجرائی: راب بالدوین (Robb Baldwin)

نوع کسب‌وکار: ارائه دهنده‌ی تکنولوژی مرتبط با کارگزاری

آدرس وب‌سایت: tradepmr.com

آدرس توئیتر: tradepmr

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: هر ماه، امکان شرکت در فعالیت‌های رایگان برای کارکنان فراهم می‌شود. فعالیت رایگان ماه مارس، عبارت است از شرکت کردن در کلاس آشپزی.

برنامه‌ی تناسب اندام و سلامتی: تریدپی‌ام‌آر میزبان یک نمایشگاه سلامتی سالیانه است. در این نمایشگاه، خدماتی نظیر آزمایش خون، طب مفصلی، ماساژ و اطلاعات تغذیه‌ای به صورت رایگان عرضه می‌شوند.

 

۳۶) بریک‌آوت کپیتال فایننس (Breakout Capital Finance)

موقعیت مکانی: مک‌لین، ویرجینیا

تعداد کارمندان: ۴۸

مدیر عامل اجرائی: کارل فیربنک (Carl Fairbank)

نوع کسب‌وکار: پلتفرم وام‌دهی به کسب‌وکارهای کوچک

آدرس وب‌سایت: breakoutfinance.com

آدرس توئیتر: breakoutcap

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: وقتی تیم‌ها به دستاورد برجسته‌ای دست می‌یابند، یک مهمانی پیتزا یا بستنی برای آن‌ها برگزار می‌شود.

برنامه‌های توسعه‌ی شغلی و آموزشی: بریک‌آوت کپیتال هر ماه مهمانی‌های نهاری را برگزار می‌کند و در این مهمانی‌ها کارشناسانان درون سازمانی به توضیح مباحث آموزشی مختلف در زمینه‌های فکتورینگ و امور مالی کسب‌وکارهای کوچک می‌پردازند. مدیر مهندسی این شرکت نیز دو هفته یکبار کلاس مبانی کدنویسی را برای کارمندان برگزار می‌کند.

 

۳۷) اکسپنشن کپیتال گروپ (Expansion Capital Group)

موقعیت مکانی: سو فالز، داکوتای جنوبی

تعداد کارمندان: ۶۳

مدیر عامل اجرائی: وینسنت نی (Vincent Ney)

نوع کسب‌وکار: امور مالی کسب‌وکارهای کوچک

آدرس وب‌سایت: expansionadvance.com

آدرس توئیتر: ExpansionCap

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: یک یا دوبار در ماه، کمپانی از کارمندانش با نهار یا اسنک، پذیرایی می‌کند. به‌ عنوان نمونه، طی تابستان گذشته چندین بار یک کامیون بستنی فروشی به محل این دفتر فرستاده شد.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: هر ماه و هم‌زمان با برگزاری جلسات گزارش‌دهی به کارمندان و ذی‌نفعان، به یک کارمند که چشمگیرترین دستاوردها را داشته باشد، جایزه‌ای با نام وینی (Vinny) اهدا می‌شود. برنده یک مجسمه‌ی عروسکی با طرح مدیرعامل و جایزه‌ی نقدی دریافت می‌کند.

 

۳۸) سول فایننشیال (SOLE Financial)

موقعیت مکانی: پورتلند، اورگن

تعداد کارمندان: ۸۰

رئیس: توماس سکور (Thomas Secor)

نوع کسب‌وکار: ارائه دهنده‌ی کارت‌ پرداختی (Payroll card)

آدرس وب‌سایت: solepaycard.com

آدرس توئیتر: SOLEFinancial

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: هفته‌ای یک‌بار، به کارمندان صبحانه یا نهار داده می‌شود.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: کارمندان می‌توانند از طریق نرم‌افزار تیم‌فوریا (Teamphoria) به معرفی خودشان بپردازند و با همکارانشان آشنا شوند. این کارمندان جدید به یک مسابقه‌ی بخت‌آزمایی دعوت می‌شوند و اگر شانس با آن‌ها یار باشد، ممکن است جایزه‌های مختلفی مانند بلیط تماشای پورتلند تریل بلیزرز، پورتلند تیمبرز و یا کارت‌های هدیه را برنده شوند.

 

۳۹) فینیسیتی (Finicity)

موقعیت مکانی: مورای، یوتا

تعداد کارمندان: ۹۶

مدیر عامل اجرائی: استیون اسمیت (Steven Smith)

نوع کسب‌وکار: ارائه دهنده‌ی خدمات متراکم‌سازی داده‌های مالی و تحلیل داده‌ها

آدرس وب‌سایت: finicity.com

آدرس توئیتر: finicity

برنامه‌ی تناسب اندام و سلامتی: کارمندان می‌توانند با شرکت کردن در پیاده‌روی‌های گروهی، هم ورزش کنند و هم به مستحکم کردن پیوندهای دوستی میان همدیگر بپردازند. گروهی که بیشترین تعداد قدم را در طول هر ماه برداشته باشد، در جلسه‌ی ماهانه‌ی شرکت معرفی می‌شود.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: به‌صورت ماهیانه، از سه کارمندی که در زمینه‌های شور و اشتیاق، نوآوری و تفکر استراتژیک سرآمد باشند، به ترتیب با جوایزی به نام فینیتایزن (Finitizen)، فینوویتر (Finovator) و فینتیجیست (Fintigist) قدردانی می‌شود. به کارمندان برنده یک پارکینگ اختصاصی، یک کارت هدیه‌ی ۵۰ دلاری و یک جایزه برای قرار دادن بر روی میز کار اهدا می‌شود.

 

۴۰) پراسپر مارکت‌پلیس (Prosper Marketplace)

موقعیت مکانی: سانفرانسیسکو

تعداد کارمندان: ۴۰۷

مدیر عامل اجرائی: دیوید کیمبال (David Kimball)

نوع کسب‌وکار: ارائه دهنده‌ی خدمات متراکم‌سازی داده‌های مالی و تحلیل داده‌ها

آدرس وب‌سایت: prosper.com

آدرس توئیتر: prosperloans

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: کارمندان این شرکت به یودمی (Udemy)، که یک پلتفرم آنلاین آموزش مهارت‌های شغلی است، دسترسی دارند.

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: شرکت پراسپر مارکت‌پلیس، پس از اتمام جلسات ماهیانه‌ی برگزار شده در سالن شهر، دوره‌همی‌هایی با سرو غذا و نوشیدنی برگزار می‌کند.

 

۴۱) یونایتد هول‌سیل مورگج (United Wholesale Mortgage)

موقعیت مکانی: پونتیاک، میشیگان

تعداد کارمندان: ۲۶۷۵

رئیس و مدیر عامل اجرائی: مت ایشبیا (Mat Ishbia)

نوع کسب‌وکار: ارائه دهنده‌ی وام مسکن

آدرس وب‌سایت: uwm.com

آدرس توئیتر: uwmeasy

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: هر پنج‌شنبه به کارمندان فرصت استراحت داده می‌شود و در ساعت سه بعدازظهر همگی می‌توانند به مهمانی رقص بپردازند.

اقدامات و مزایای خانواده محور: کمپانی یونایتد هول‌سیل مورگج، قانونی را به نام فیرم ۴۰ (firm 40) به اجرا درمی‌آورد. طبق این قانون کارمندان تشویق می‌شوند که بعد از اتمام روز کاری، زمان خود را با خانواده و دوستانشان سری کنند.

 

۴۲) الای فایننشیال (Ally Financial)

موقعیت مکانی: شارلوت، کارولینای شمالی

تعداد کارمندان: ۸۰۹۸

مدیر عامل اجرائی: جفری براون (Jeffrey Brown)

نوع کسب‌وکار: بانک دیجیتال

آدرس وب‌سایت:ally.com

آدرس توئیتر: Ally

برنامه‌ی تناسب اندام و سلامتی: الای مبلغ ۷۵۰ دلار برای هر فرد و ۱۵۰۰ دلار برای هر خانواده، به حساب پس‌انداز سلامت کارکنانش واریز می‌کند. کارمندان این شرکت همچنین می‌توانند از پوشش رایگان طیف وسیعی از خدمات پزشکی پیشگیرانه نیز بهره‌مند شوند.

ابتکارات مرتبط با خدمات اجتماعی: کارمندان می‌توانند هشت ساعت در هر سال، به شرکت کردن در یک فعالیت داوطلبانه‌ی دلخواه بپردازند.

 

۴۳) ام‌پاور فایننسینگ (MPOWER Financing)

موقعیت مکانی: واشینگتن، دی.سی.

تعداد کارمندان: ۳۱

مدیر عامل اجرائی: امانوئل اسماجا (Emmanuel Smadja)

نوع کسب‌وکار: ارائه دهنده‌ی وام تحصیلی

آدرس وب‌سایت: mpowerfinancing.com

آدرس توئیتر: MPOWERfinancing

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: کارمندان از مزایای بازخورد منظم بهره‌مند می‌شوند. بازرسی‌های حضوری، جلسات ماهیانه‌ی خصوصی با مدیر و بررسی‌های هر شش ماه یک‌بار، نمونه‌هایی از این بازخوردها هستند.

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: این کمپانی دو روز در هر سال را با نام (روز توله سگ) نامگذاری کرده؛ در این روزها سگ‌های نجات یافته به دفتر شرکت آورده می‌شوند تا کارمندان با آن‌ها بازی کنند.

 

۴۴) آئورا (Aura)، که به صورت رسمی با نام اینسیکت (Insikt) شناخته می‌شود

موقعیت مکانی: سانفرانسیسکو

تعداد کارمندان: ۱۴۸

مدیر عامل اجرائی: جیمز گوتیرز (James Gutierrez)

نوع کسب‌وکار: ارائه دهنده‌ی وام‌های با ارش اندک برای افراد بدون دسترسی به بانک‌ها

آدرس وب‌سایت: myaura.com

آدرس توئیتر: aura_fair_loans

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: کارمندان می‌توانند از طریق یک فرم آنلاین، از همکارانشان تقدیر و تمجید کنند. این تقدیرها در جلسات هفتگی مطرح می‌شوند و در اینترانت آئورا قرار داده می‌شوند.

برنامه‌های توسعه‌ی شغلی و آموزشی: آئورا یک برنامه‌ی توسعه‌ی شغلی را برای مدیران جدید ارائه می‌کند. آموزش نحوه‌ی تهیه‌ی بازخوردها، برقراری ارتباط، برگزاری جلسات پربازده، نمایندگی و مربی‌گری در این برنامه گنجانده شده است.

 

۴۵) بلواسنپ (BlueSnap)

موقعیت مکانی: والتهام، ماساچوست

تعداد کارمندان: ۶۴

مدیر عامل اجرائی: رالف دنجلمایر (Ralph Dangelmaier)

نوع کسب‌وکار: پلتفرم پرداخت

آدرس وب‌سایت: home.bluesnap.com

آدرس توئیتر: Bluesnapinc

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: کارمندان عکس‌های پرتره‌ی حرفه‌ای خود را به صورت رایگان دریافت می‌کنند و از طریق آن پروفایل لینکدین خود را به روز رسانی می‌کنند.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: بلواسنپ هر سال تابستان، یک برنامه‌ی گردش تفریحی را برگزار می‌کند و از این طریق، به ایجاد یک محیط کاری دوستانه کمک می‌کند. در اغلب این برنامه‌ها، کارمندان به تماشای مسابقه‌ی بیس‌بال رد ساکس (Red Sox) می‌روند.

 

۴۶) کارسون گروپ (Carson Group)

موقعیت مکانی: اوماها، نبراسکا

تعداد کارمندان: ۱۷۶

مدیر عامل اجرائی: ران کارسون (Ron Carson)

نوع کسب‌وکار: ارائه دهنده‌ی پلتفرم مدیریت ثروت

آدرس وب‌سایت: carsongroup.com

آدرس توئیتر: CarsonGroupLLC

برنامه‌ی تناسب اندام و سلامتی: شرکت کارسون هر شش‌ماه یک‌بار، چالش‌هایی را با موضوع تناسب اندام برگزار می‌کند. فتح قله‌ی ۱۴۰۰۰ فوتی کوه شاسا (Mount Shasta)، که در کالیفرنیای شمالی واقع است و مسابقه‌ی اسپارتان (Spartan Race)، که در مسافت چندین مایلی برگزار می‌شود، نمونه‌هایی از همین چالش‌ها هستند.

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: گروه کارسون یک روز را با عنوان (سگتان را به محل کار بیاورید) نامگذاری کرده است؛ در این روز ناهار و تنقلات خوشمزه سرو می‌شود.

 

۴۷) اورنج (Oranj)

موقعیت مکانی: شیکاگو

تعداد کارمندان: ۴۱

مدیر عامل اجرائی: دیوید لیون (David Lyon)

نوع کسب‌وکار: ارائه دهنده‌ی نرم‌افزار مدیریت ثروت

آدرس وب‌سایت: runoranj.com

آدرس توئیتر: runoranjdotcom

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: اورنج برای کارمندانش بلیط VIP یک روزه برای شرکت‌کردن در رویداد موسیقی لولاپولوزا (Lollapalooza) را تهیه می‌کند.

ابزارها و روش‌های برقراری ارتباط: هر سه ماه یک‌بار و در جلسات برگزار شده در سالن شهر، کارمندان می‌توانند به طرح سوالات چالشی بپردازند، ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند و در مورد استراتژی کلی بحث کنند.

 

۴۸) لورئال رود (Laurel Road)

موقعیت مکانی: نیویورک

تعداد کارمندان: ۱۹۳

رئیس و مدیر عامل اجرائی: گری لیبرمن (Gary Lieberman)

نوع کسب‌وکار: وام‌دهی آنلاین

آدرس وب‌سایت: laurelroad.com

آدرس توئیتر: LaurelRoad

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: برای کارمندان تمام وقت لورئال رود که بخواهند از وام مسکن این شرکت استفاده کنند، ۰.۲۵ درصد تخفیف داده می‌شود.

برنامه‌ی تناسب اندام و سلامتی: این شرکت ۱۰۰ درصد حق بیمه کارمندان‌، طرح بیمه‌ی دندانپزشکی و دو برنامه‌ی بیمه‌ی درمانی آن‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد.

 

۴۹) آی‌اویو فایننشیال (IOU Financial)

موقعیت مکانی: مونترال

تعداد کارمندان: ۳۴

رئیس و مدیر عامل اجرائی: فیل مارلو (Phil Marleau)

نوع کسب‌وکار: وام‌دهی کسب‌وکار

آدرس وب‌سایت: ioufinancial.com

آدرس توئیتر: IOUFinancial

برنامه‌ی قدردانی از کارمندان: کارمندان تشویق می‌شوند که تفکرات بزرگی داشته باشند و پیشنهادات خود را در یک سیستم آنلاین به اشتراک بگذارند. اگر ایده‌ی پیشنهادی یکی از این کارکنان اجرایی شود، به او یک کارت هدیه‌ی ۵۰ دلاری و یک روز مرخصی با حقوق داده می‌شود.

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: آی‌اویو یک جشن سالانه را برای کارمندان و همسران آن‌ها برگزاری می‌کند. رویداد سال گذشته در رستورانی واقع در یک فرودگاه کوچک محلی بر پا شده بود.

 

۵۰) دیزرو (Deserve)

موقعیت مکانی: منلو پارک، کالیفرنیا

تعداد کارمندان: ۳۵

مدیر عامل اجرائی: کلپش کاپادیا (Kalpesh Kapadia)

نوع کسب‌وکار: صدور کارت اعتباری

آدرس وب‌سایت: deserve.com

آدرس توئیتر: DeserveCards

سرگرمی مورد علاقه‌ی کارمندان: این شرکت با تخصیص دادن ۱۰۰ دلار به صورت ماهیانه، کارمندان واجد شرایطی که وام تحصیلی دریافت کرده‌اند را در بازپرداخت وام یاری می‌کند.

نوع فعالیت برای کاهش استرس و ترویج سرگرمی: جشن تولد کارمندان شرکت دزرو، در دفتر شرکت برگزار می‌شود. کارکنان با تهیه‌ی کیک، روشن کردن شمع، خواندن آواز و امضا کردن کارت پستال، تولد همکارشان را جشن می‌گیرند.

 

 

منبع
Paymentssource

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا