امور زیربناییراه و ساختمانصوت

بخش مسکن نیازمند حرکت جهادی است

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: بخش مسکن در کشور امروز بیش از هر زمان دیگری به عمل جهادی و انقلابی نیازمند است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  حسام عقبایی در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: مسئولان باید از فضای گفتار درمانی فاصله گرفته و به سمت عمل جهادی و انقلابی در راستای فرامین مقام معظم رهبری حرکت کنند.

وی همچنین اظهارداشت: رهبر انقلاب همواره بر جهادی و انقلابی عمل کردن در تمامی حوزه ها تاکید موکد دارند.

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: بخش مسکن می تواند به عنوان یک الگو در اقتصاد مقاومتی مطرح باشد از اینرو می طلبد متولیان امر بیش از هرزمانی به این مهم توجه داشته وبه دور از هر گونه شعار زدگی در مسیر مزبور گام بردارند.

همچنین بخوانید

وی همچنین در خصوص خبری مبنی بر ساخت ۱۳۰ هزار مسکن با ابزار صندوق زمین و ساختمان از سال آینده به رادیو اقتصاد افزود: دولت با این اقدام می خواهد نقدینگی هایی که به نوعی مجلس مصوب وشورای پول و اعتبار مجوز داده و همینطور بخشی از نقدینگی که بوسیله مردم پس انداز شده بتواند ساخت و سازی را برای یک جمعیت خیلی کوچک به نسبت نیاز کشور تولید کند.

عقبایی اظهارداشت: این روشی که دولت در پیش گرفته روش غلطی نیست بلکه می تواند بخش کوچکی از نیاز جامعه را تامین کند اما برای پاسخگویی به نیاز بخش بزرگتری از جامعه باید از ظرفیت پول های اختصاصی و مشخص در اختیار تولید کنندگان مسکن به خصوص انبوه سازان به بهترین وجه ممکن استفاده کرد.

وی در ادامه یادآورشد: دولت نباید تولید کننده مسکن باشد بلکه طبق قاعده باید در این حوزه سیاست گذاری و نظارت کند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا