بانکبانک و بیمه

​چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد

چهار خدمت جدید«خدمات گردشگری»، «خدمات پس از فروش ایران‌خودرو»، «خدمات پس از فروش سایپا» و «صدور بیمه‌نامه آنلاین» به خدمات قبلی اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با افزوده‌شدن چهار خدمت جدید به خدمات قبلی این اپلیکیشن، تعداد خدمات قابل ارائه توسط «صاپ» به ١۵ خدمت در قالب پرداخت‌های موبایلی افزایش یافت که مشتریان و دارندگان کارت‌های بانکی با نصب و انجام اولین پرداخت با آن می‌توانند تا پایان خرداد ماه سال ٩٨ از ۴٠ سکه بهارآزادی برای یک نفر و ۶٧ جایزه چهار میلیون تومانی برای ۶٧ نفر در ماه بهره‌مند شوند.
با اضافه شدن خدمات گردشگری به این اپلیکیشن، با اتصال به سامانه «با هم‌رو»، امکان رزرو بلیط هواپیما با پشتیبانی ٢۴ ساعته، قطار، هتل‌های داخلی و خارجی، پرداخت بیمه مسافرتی و پرداخت عوارض خروج از کشور به راحتی فراهم است. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان از خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا نیز استفاده کرد. خرید آنلاین بیمه نیز از دیگر خدمات جدید «صاپ» است.
نصب و انجام تراکنش در اپلیکیشن «صاپ» و شرکت در این قرعه‌کشی برای دارندگان کارت‌های تمامی بانک‌های کشور امکان‌پذیر بوده و زمان برای آزمودن شانس برنده شدن جوایز  ۴٠ سکه‌ای بهار آزادی و یا جوایز چهل میلیون ریالی تا پایان خرداد ماه مهیا است.
این سامانه اولین اپلیکیشن ارائه‌دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ایران به سایر بانک‌ها است و تنها سامانه‌ای است که صدور آنلاین بیمه‌نامه به‌صورت مستقیم را ارائه می‌کند. عملیات فعال‌سازی سامانه به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعبه فعال می‌شود و تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکی می‌توان فعالیت‌های مالی را از طریق سامانه‌ای امن با کاربری آسان انجام داد.
انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌های عضو شتاب، خرید شارژ آنلاین/ بسته اینترنتی، فروش شارژ به صورت درون‌بانکی، پرداخت به حساب سازمان‌های خیریه و نیکوکاری، پرداخت قبوض، پرداخت قبض موبایل به صورت مستقیم، پرداخت قبوض سازمانی، گردش حساب، امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌های پرکاربرد در لیست محبوب من، رویت گزارش تراکنش‌ها و مدیریت پروفایل مشتری از طریق منوی تنظیمات، مهمترین خدمات ارائه شده از طریق اپلیکیشن «صاپ» است که با افزوده شدن چهار خدمت جدید، ویژگی‌های منحصر به فردی برای آن فراهم شده است.
علاقه‌مندان به خدمات «صاپ» و دریافت مجوز شرکت در قرعه‌کشی می‌توانند جهت نصب این اپلیکیشن از طریق سایت بانک صادرات ایران به نشانی:  https://apps.bsi.ir  اقدام کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا