بانکبانک و بیمه

در سومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال دریافت کرد

بانک ملت در دومین حضور خود در سومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال، همزمان با شب تحول دیجیتال ایران موفق به کسب تندیس زرین زُبدگی دیجیتال شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و با حضور مقامات کشوری، پیشگامان حرفه‌ای و نخبگان دانشگاهی حوزه تحول دیجیتال برگزار شد، از بانک ملت به دلیل کسب بالاترین سطح زبدگی دیجیتال تجلیل شد.
علی رضا لگزایی، عضو هیات‌مدیره و قائم ‌مقام مدیرعامل بانک ملت در این مراسم، تندیس زرین زبدگی دیجیتال را به نمایندگی از این بانک دریافت کرد.
جایزه ملی تحول دیجیتال که نخستین دوره آن در سال ۱۳۹۵ برگزار شد، از سوی گروه تحول دیجیتال دانشگاه تهران و با هدف ارزیابی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان­های پیشرو در حوزه تحول دیجیتال طراحی شده و از اهداف عمده آن، ایجاد زمینه مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصان این حوزه است.
در سومین دوره از جایزه ملی تحول دیجیتال که در سه محور زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبران دیجیتال برگزار می شود، بلوغ دیجیتال سازمان‌ها در محور زبدگی دیجیتال با استفاده از مدل ۲۰۲۰۰ مورد ارزیابی قرار گرفت.
این مدل، بلوغ دیجیتال سازمان‌ها را با استفاده از مؤلفه‌های بیست‌گانه تحول دیجیتال و با ۲۰۰ شاخص در سه بخش دستاوردهای تحول دیجیتال، قابلیت‌های فناورانه و قابلیت‌های رهبری به صورت جزئی ارزیابی می‌کند و امتیازی در بازه صفر تا ۲۰۰ به آنها اختصاص می‌دهد.
این گزارش حاکی است، در این دوره بانک ملت موفق به دریافت تندیس زرین در محور زبدگی دیجیتال شد و تندیس سیمین این محور نیز به شرکت‌های فناپ و ارتباط فردا و تندیس برنزین هم به شرکت داده‌ورزی سداد تعلق گرفت.
گفتنی است پیش از این و در اوایل سال ۹۷ دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت فرمان آغاز پروژه بانکداری دیجیتال در این بانک را صادر کرده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا