بانکبانک و بیمه

مجمع عمومی بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک قرض الحسنه رسالت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال۱۳۹۶ با حضور بیش از ۵۶درصد سهامداران در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، جلسه این مجمع با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده حسابرس و بازرس قانونی همچنین با ترکیب هیأت رئیسه مجمع (علی سلطانی چاکینی به عنوان رئیس مجمع، حسن امیری خانمکانی ناظر اول، محمد کمساری بنانی ناظر دوم و مجتبی قادرنظری منشی جلسه) برگزار شد.

در ابتدای مجمع مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با ارائه گزارشی از عملکرد بانک گفت: توسعه بانکداری اجتماعی و ارائه خدمات غیرحضوری یکی از مهمترین ماموریت های بانک است و خوشبختانه تاکنون موفقیت های چشمگیری در این مدل بانکداری حاصل شده است.

محمدحسین حسین زاده پرداخت ۸۹درصد تسهیلات غیرحضوری در استان تهران را نمونه ای از ارائه خدمات غیرحضوری در این بانک عنوان کرد و افزود: ۹۹درصد این تسهیلات از طریق اعتبارسنجی مرآت پرداخت شده است.

وی سال ۹۸ را نقطه عطف بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت برشمرد و گفت: با جدیت افق۱۴۰۰و بانکداری بدون شعبه را در دستور کار قرار داده ایم.

در این مجمع صورت های مالی برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۶مورد تایید وتصویب قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا