بانکبانک و بیمه

نیازسنجی و خدمات اثربخش سبب بقای سازمان در عرصه خدمات رسانی است

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون:

 

فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب فاطمی، آزادی و شهیدرجایی تهران، نیازسنجی و خدمات اثربخش را از ضروریات بقای هرسازمان در عرصه خدمات رسانی برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب فاطمی، آزادی و شهیدرجایی تهران ضمن تقدیر از تلاش همکاران، در فضایی صمیمانه با کارکنان این شعب به گفتگو پرداخت.وی با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک بانک و لزوم معرفی آنها به اقشار جامعه، بر ارتباط موثر کارکنان با مشتریان تأکید کرد.

همچنین بخوانید

وی افزود: در ماه‌های پایانی سال، جذب منابع، ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به تعاون گران موردتوجه کارکنان بانک بوده است

فتاحی در این دیدار بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: امروزه ارائه خدمات اثربخش به مشتریان توأم با نیازسنجی واقعی امکان‌پذیر می‌باشد و نیازسنجی واقعی که متناسب با اهلیت مشتریان باشد سبب مصرف صحیح منابع بخش‌های مختلف اقتصادی و رشد موزون زیرساخت‌ها در جهت اعتلای اهداف کلان بخش اقتصاد مردمی و تعاون خواهد شد.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه به تشریح سیاست‌های تیم مدیریتی با رویکرد تغییر و اصلاح ساختار سازمانی پرداخت و افزود: هیئت‌مدیره بانک اولویت سیاست‌های ساختاری بانک را بر مبنای چابک سازی و اصلاح ساختار سازمانی در راستای افزایش میزان بهره‌وری کارکنان در صف و ستاد بنانهاده تا افراد بر اساس شایستگی‌ها و تجربیات در پست‌های مرتبط بانکی ایفای نقش‌نمایند.

وی برقراری توازن بین نیازسنجی و ارائه خدمات اثربخش را از ضرورت‌های مدیریت منابع در چرخه اقتصادی دانست و در این رابطه افزود: بررسی کارشناسی توانمندی‌ها و قابلیت‌های اقتصادی اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در بخش‌ها و زیر بخش‌های مختلف، همراه با بازاریابی صحیح امکانات و سرمایه اولیه آنها ضامن تزریق صحیح منابع به فعالیت‌های تشکل‌های اقتصادی و ارائه خدمات اثربخش می‌باشد.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون وی همچنین به نقش کلیدی شعب در رعایت بهداشت اعتباری در زمان اعطای تسهیلات تأکید کرد و گفت: سیاست‌گذاری شعب در نحوه پرداخت تسهیلات، تأثیر مستقیمی در پیشگیری و کاهش مطالبات دارد که موجب ایجاد گردش مالی در بانک می‌شود. نقش متصدیان و روسای دایره اعتبارات شعب نیز در کاهش و پیشگیری از مطالبات شعبه حائز اهمیت است و این مهم با تسلط کامل همکاران بر بخشنامه‌های اعتباری و مصوبات ابلاغی از سوی امور اعتباری بانک محقق خواهد شد.

فتاحی ضمن استماع پیشنهادها و مسائل همکاران شعبه در این رابطه گفت: نیروهای جوان بانک به مرحله‌ای از درایت، تخصص مسئولیت‌پذیری و مهارت رسیده‌اند که مدیران بانک برای انتخاب جایگاه‌های مدیریتی شعبه گزینه‌های زیادی در اختیاردارند.

وی ابراز امیدواری نمود در این برهه زمانی با اتکا به توانمندی نیروی انسانی و با استفاده از ظرفیت‌های بانک می‌توان بستر مناسب را جهت اعتلای نام بانک و تحقق اهداف متعالی تعاون ایجاد نمود

   

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا