بانکبانک و بیمه

تقدیر مدیرعامل بانک ملی ایران از خدمت رسانی به مشتریان

 

مدیرعامل بانک ملی ایران امروز با حضور در شعبه ی هفت تیر و یکی از ادارات کل بانک، ضمن بازدید از فعالیت همکاران و نیز خدمت رسانی به مشتریان، از تلاش بی وقفه آنها در ساعات پایانی سال تقدیر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در بازدید سرزده از شعبه هفت تیر، ضمن گفت و گو با کارکنان، آمارهای عملکردی این شعبه را بررسی و راهکارهای لازم به منظور بهبود هر چه بیشتر کیفیت خدمت رسانی به مشتریان را به کارکنان آن ارائه کرد.

در این دیدار که یحیی حبیبی رئیس اداره امور شعب مرکزی تهران هم حضور داشت، حسین زاده با تأکید بر خوش برخوردی و معرفی سامانه های الکترونیک بانک به مشتریان، سالی خوشی را برای کارکنان و همه مشتریان بانک آرزو کرد.

مدیرعامل همچنین با حضور در اداره کل مهندسی و املاک، با تأکید بر اهمیت این اداره کل، گفت: آثار و ابنیه ای که در طول ۹۰ سال عمر بانک ملّی ایران بنا شده، مرهون زحمات پرسنل این اداره کل است.

حسین زاده نوآوری ها در بخش های ساختمان و صرفه جویی انرژی در بانک را طی سالهای اخیر مشهود دانست و خاطرنشان کرد: باید در سال جدید با تلاشی مضاعف بانک ملّی ایران در زمینه صرفه جویی انرژی و نوآوری های مهندسی، الگوی سایرین باشد.

وی افزود: برای این منظور باید با اجرای مسابقات متنوع و دریافت نظرات همکاران، از افکار عمومی و ایده های بکر بهره مند شد.

در این دیدار که عباس شفیعی معاون پشتیبانی و مصطفی محسنی رئیس اداره کل مهندسی و املاک بانک نیز حضور داشتند، مدیرعامل بانک ملّی ایران به راه اندازی شعب ملی پلاس اشاره کرد و یادآور شد: این شعب در راستای تکریم ارباب رجوع، در محیطی آرام و دلچسب به خدمت رسانی خواهند پرداخت.
وی سال خوب و پربرکتی را برای همه همکاران و مشتریان آرزو کرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا