بانکبانک و بیمه

سطح آگاهی همکاران باید با انتظارات واقعی مشتریان همسو باشد

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: سطح آگاهی همکاران باید با انتظارات واقعی مشتریان همسو باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون صبح امروز در دیدار با همکاران این بانک در شعب طالقانی، خیام، پیروزی و سهروردی این بانک ضمن تشکر از همکاران این شعب بابت تلاش مضاعف در روزهای پایانی سال جاری اظهار داشت: نظام بانکداری در کشور به مسیری پیش می‌رود که نیاز مشتریان را در ابعاد مختلف اقتصادی پاسخ دهد.

نجفی بابیان اینکه لازم است همکاران برخورد مناسب را با مشتریان سرلوحه قرار دهند ادامه داد: علی‌رغم مراجعات فراوان مردم به بانک‌ها و ازدحام جمعیت در ایام پایان سال، رفتار کارکنان بانک توسعه تعاون باید الگوی تمام‌عیاری برای همه باشد به‌گونه‌ای که تمامی مراجعه‌کنندگان از نحوه برخورد و رفتار آنها به نیکی یاد کنند.

 عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از عزم راسخ این بانک بر حمایت از جامعه هدف نهادهای حمایتی خبر داد و خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون ضمن تأمین اعتبار برای پروژه‌های عظیم کشوری، به‌عنوان یک بانک مردمی بر حمایت از افراد کم‌توان و متقاضی حمایت نیز مصمم است و با اعطای انواع تسهیلات، سعی بر گره‌گشایی از نیازهای ضروری مردم دارد.

نجفی خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک تخصصی تعاون گران با جامعه هدف پویا، جویا، فعال، دانش‌محور و هوشمند روبروست و همکار بانکی باید متناسب با سطح متعالی مشتریان، خدمات متناظر ارائه دهد.

وی، نقش مهم واحدهای صف را در پیاده‌سازی راهبردها و تحقق مأموریت‌های بانک حائز اهمیت دانست و افزود: واحدهای صف و همکاران شعبه باید فضای مناسبی را برای ارائه راهکارها و حل مسائل مشتریان داشته باشند.

 وی افزود: انتظار از واحدهای ستادی بر این است ایده‌ها و نظرات همکاران شعبه در تدوین برنامه‌ها و آیین‌نامه‌های اجرایی لحاظ گردیده و بازخورد طرح‌های اجرایی ارائه‌شده توسط شعب، حتماً مدنظر واحدهای برنامه‌ریزی در ستاد قرار گیرد.

نجفی گام برداشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی را از مهم‌ترین راهبردهای بانک توسعه تعاون دانست و گفت: داشتن انگیزه، تخصص، خلاقیت و ظرفیت‌های گسترده در کارکنان شعب زمینه‌های هم‌افزایی در بانک را بیش‌ازپیش فراهم خواهد کرد و با فعالیت و تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر با مشتریان و برنامه‌ریزی مدون شاهد ارتقا و توسعه سطح خدمات تخصصی بانک خواهیم بود.

در این دیدارها، کارکنان شعب بانک پیشنهادها و مشکلات خود را در فضایی صمیمانه ارائه کردند و نجفی به سؤالات و مسائل آنها پاسخ داد بازدید بدون تشریفات اداری و دیدار صمیمانه با کارکنان شعب، از برنامه‌های مستمر اعضای هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا