خودروصنعت، معدن، تجارت

آغاز طرح امداد نوروزی سال ۹۸ شرکت کرمان موتور

معاون امداد شرکت کرمان موتور از آغاز طرح امداد نوروزی از تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ الی ۱۷ فروردین ۱۳۹۸، در بیش از ۱۰۰ پایگاه امدادی در سراسر کشور به‌صورت شبانه روزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهندس محمودی گفت: در راستای افزایش سرعت و کیفیت خدمات امدادی و استقرار پایگاه های امداد در مناطق پر تردد ،  مقصد مسافرت های نوروزی از طریق پیامک از مشتریان محصولات کرمان موتور استعلام گردیده است.

وی افزود: با استقرار کارشناسان فنی در مرکز تماس امداد کرمان موتور ، مشتریان می توانند جهت اخذ راهنمایی و مشاوره فنی در حوزه های  آپشن محصولات شرکت کرمان‌موتور، عملکرد نمایشگرهای خودرو، جزئیات سرویس‌های ادواری خودرو ، الزمات گارانتی و … با شماره ۴۲۷۲۴-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

محمودی خاطر نشان کرد: طی سال ۹۷ بیش از ۴۰ درصد از تماس‌های ورودی با ارائه مشاوره های فنی و تخصصی توسط کارشناسان مرکز تماس تعیین تکلیف شده است.

وی اضافه کرد:انجام بیش از ۳۵ درصد از درخواست متقاضیان خدمات امدادی در محل امدادخواه از مهمترین دست آوردهای واحد امداد شرکت کرمان موتور طی سال ۹۷ بوده است.

برگزاری سمینارهای آموزشی ویژه امدادگران حمل یکی دیگر از اقدامات واحد امداد پیش از اجرای طرح نوروزی سال ۹۸ بود که می‌تواند کمک شایانی به ارتقا سطح کیفیت خدمات امداد رساند.  محمودی همچنین گفت:دومین فراخوان مسابقه عکاسی و داستان‌نویسی با محوریت امدادرسانی و خدمات رسانی به مشتریان از دیگر اقداماتی است که انجام می شود.

 وی در پایان عنوان کرد:به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان محصولات هیوندای ، خودروهای i20 به ناوگان امداد اضافه شده است . واحد امداد امیدوار است با ارائه خدمات سریع و با کیفیت به تمامی محصولات شرکت کرمان موتور ، آسودگی خاطر را به مشتریان خود اهدا کند.

لازم به توضیح است ناوگان امداد به تمامی خودروهایی که نیاز به امداد دارند، خدمات امدادی ارائه خواهد کرد اما اولویت با خودروهای تولیدی خودروسازی کرمان موتور است.

 

منبع
اقتصاد آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا