امور زیربناییراه و ساختمان

عرضه روزانه بیش از یک میلیون صندلی برای مسافران جاده‌ای/ بیشترین ترافیک در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی و مشهد است/ شکایات و انتقادات را در اسرع وقت پیگیری می‌کنیم

رییس اتحادیه شزکت های مسافربری گفت: برای ایام نوروز ۱۵ هزار اتوبوس، ۲۸ هزار سواری کرایه و ۲۱ هزار مینی بوس در مسیرهای مختلف به مسافران خدمات ارایه می‌دهند و در مجموع بیش از یک میلیون صندلی در روز برای عرضه وجود دارد.

همچنین بخوانید

احمدرضا عامری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره تهمیدات نوروزی شرکت‌های مسافربری جاده‌ای اظهار داشت: پیش فروش بلیت‌های اتوبوس ویژه ایام نوروز از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است و تا بیستم فروردین ادامه دارد.

وی از افزایش قیمت بلیت اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه برای ایام نوروز خبر داد و گفت: بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای برای ایام نوروز با ۲۰ درصد افزایش قیمت به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه شرکت‌های مسافربری با تاکید بر اینکه با کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای برای انجام سفرهای نوروزی مواجه نیستیم، اظهار داشت: بیشترین ترافیک در مسیرهای منتهی به شهرهای استان‌های شمالی و در مسیر مشهد مقدس است و ترافیک این مسیرها باعث می‌شود تا مدت زمان سفر به این مقاصد افزایش یابد. از این رو ناوگان دیرتر به مبدا باز می‌گردند و به همین دلیل ممکن است تعداد ناوگان برای این مقاصد کمتر باشد.

عامری با بیان اینکه در ایام نوروز روزانه بیش از یک میلیون صندلی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، گفت: برای ایام نوروز ۱۵ هزار اتوبوس، ۲۸ هزار سواری کرایه و ۲۱ هزار مینی بوس در مسیرهای مختلف به مسافران خدمات ارایه می‌دهند و در مجموع بیش از یک میلیون صندلی در روز برای عرضه وجود دارد.

وی با اشاره به حضور ناظران و بازرسان در ترمینال‌های مسافری اظهار داشت: در این ایام در تمام ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافری شاهد حضور ناظران و بازرسان دولتی هستیم و در صورت وجود اشکال، مسافران می‌توانند به صورت حضوری شکایت خود را به بازرسان منتقل کنند.

رییس اتحادیه شرکت های مسافربری افزود: همچنین مسافران می‌توانند از طریق سامانه پیامک ۱۴۱ و یا شماره تماس ۶۶۷۰۹۰۳۲-۰۲۱ شکایات یا مشکلات و انتقادات خود را مطرح کنند که تمام تماس‌ها هم مورد پیگیری قرار می‌گیرد. 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا