امور زیربناییراه و ساختمان

احتمال اختلال رفت‌وآمد در محور‌های شمالی به علت مداخلات جوی

سازمان راهداری از احتمال ایجاد اخلال در ترافیک محور‌های شمالی به علت مداخلات جوی و یخ زدگی محور‌های استان‌های البرز، مازندران، سمنان و گلستان خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ­وزارت راه و شهرسازی؛ ­­ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با انتشار اطلاعیه‌ای از احتمال اختلال در رفت‌وآمد در برخی مسیر‌های کشور در روز پنجشنبه به دلیل مداخلات جوی خبر داد.

در این اطلاعیه ­آمده است:­ پیرو اطلاعیه شماره ۱۲۶ سه شنبه مورخ ۹۷/۱۲/۲۸ به اطلاع می‌رساند با ادامه فعالیت سامانه بارشی در روز پنجشنبه دراستان‌های گلستان، شرق مازندران و از بعدازظهر در استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به سبب بارش باران شدید، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و درمناطق سردسیر، ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی بارش برف و مه آلودگی، اختلال در آمدورفت این مناطق پیش بینی می‌شود.

با توجه به کاهش دما در صبح روز جمعه در جاده‌های کوهستانی البرز و در استان‌های مازندران، سمنان و گلستان یخبندان رخ می‌دهد. این شرایط در مناطق سردسیر و جاده‌های کوهستانی استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در روز جمعه و صبح شنبه پیش بینی می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: از این رو به سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی به سبب بارش برف، یخبندان، لغزندگی، مه گرفتگی و اختلال در تردد جاده‌ای بویژه گردنه‌های کوهستانی این مناطق به عمل آید و به مسافرین محترم توصیه می‌شود با تجهیزات ایمنی کامل سفر کنند و از اسکان در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا