امور زیربناییراه و ساختمان

ضرورت تسریع در اجرای طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم رضوی

وزیر راه و شهرسازی سرعت در اجرای پروژه های طرح پیرامون حرم رضوی را موجب آسایش زائران در مشهد دانست.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، از مشهد، محمد اسلامی با حضور در شهر مشهد و بازدید از طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی اظهار کرد: طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی یکی از بزرگترین طرح های بهسازی شهری کشور محسوب می شود.

وی پیشبرد برنامه های این طرح را با توجه به شان و جایگاه بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام، ضروری دانست و افزود: نیازهای زائران و مجاوران ایجاب می کند که ما این طرح ملی را با ممارست خاصی دنبال کرده و از طولانی تر شدن اجرای آن پیشگیری کنیم.

وزیر راه و شهرسازی از همه کسانی که اراده کرده اند برای مشارکت در این طرح عظیم ملی خواست که هرچه سریعتر فعالیت خود را در پروژه های اجرایی آن آغاز کنند.

 اسلامی ادامه داد: با مشارکتی که شرکت بازآفرینی شهری، شرکت عمران و مسکن سازان ثامن، مجموعه نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی انجام می دهند و پشتیبانی که از سوی دولت و وزارتخانه انجام خواهد گرفت، ان شاءالله بتوانیم هرچه سریعتر طرح را به سرانجام برسانیم.

وی گفت: اجرای سریع تر طرح باعث می شود از این وضعیت بلاتکلیفی خارج و با تسریع در اجرای طرح ها، محیطی راحت تر برای زائران با امکان دسترسی آسان تر به بارگاه قدسی امام رئوف حضرت ثامن الائمه (ع) فراهم نماییم تا همه بتوانند بدون دغدغه به زیارت مشرف شده و از سفر به مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) لذت ببرند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا