امور زیربناییراه و ساختمان

۱۸۲ هزار نفر مسافر هوایی در هفته اول سفرهای نوروزی در فرودگاه امام (ره)

فرودگاه امام خمینی رییس اداره ‌برنامه‌ریزی وعملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در هفته اول سفرهای نوروزی ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ مسافر با یک هزار و ۱۶۳ پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعزام و پذیرش شدند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)ُ، فاروق علیخانی از اعزام و پذیرش بیش از ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ مسافر با یک هزار و ۱۶۳ پرواز در هفته اول سفرهای نوروزی ۱۳۹۸ در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: طرح سفرهای نوروزی در این فرودگاه از ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ شروع و تا پایان هفدهم فرودین ماه ادامه دارد.

وی گفت: از ۲۴ اسفند ماه تا پایان روز دوم فرودین ماه ۹۸ تعداد ۵۸۰ پرواز ورودی و ۵۸۳ پرواز خروجی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) نشست و برخاست داشتند.

علیخانی با بیان اینکه تعداد مسافران ورودی و خروجی در هفته اول پروازهای نوروزی به ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ نفر رسید، گفت: تعداد مسافران ورودی ۶۷ هزار و ۵۵۸ نفر و تعداد مسافران خروجی ۱۱۵ هزار و ۱۲۸نفر بود.

رییس اداره ‌برنامه‌ریزی وعملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ابراز داشت: براساس درخواست های ارائه شده از سوی شرکت‌های هواپیمایی، تعداد مسافران و پروازها در روزهای آتی افزایش خواهد یافت.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا