انرژی

خسارت ۶۵ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات آبی

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت‌: بر اساس برآوردهای اولیه صورت گرفته میزان خسارت در استان گلستان به تاسیسات آبی ۲۶ میلیارد تومان و در استان مازندران در بخش شهری ۳۰ میلیارد تومان و در بخش روستایی ۹ میلیارد تومان بوده است.

فرهام کرکانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تأمین منابع آبی در مناطق سیل زده کشور، اظهار کرد: در حال حاضر در مناطق شهری مشکل چنانی برای تأمین آب شرب وجود ندارد.

وی ادامه داد: در خصوص استان‌های مازندران نیز باید گفت که تقریباً مشکل بر طرف شده است فقط تعدادی از روستاهای استان گلستان دچار مشکل تأمین آب هستند.

همچنین بخوانید

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان این که در حال حاضر ۱۴ روستای استان گلستان به دلیل ایجاد مشکل در تأسیسات بی آب هستند، اظهار کرد: علاوه بر این ۱۳ روستا در استان گلستان که به طور کامل تخلیه شده‌اند مشکل تأمین آب دارند که البته تمهیداتی را برای آبرسانی به این دسته از مردم در نظر گرفته‌ایم.

کرکانی ادامه داد: بر اساس تدابیر در نظر گرفته شده ۲۵ تانکر سیار در استان گلستان مستقر شده‌اند و همچنین ۹۰ هزار بطری آب معدنی و ۱۰ هزار بطری آب بسته بندی شده برای تأمین آب مردم سیل زده تجهیز شده است.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پایان تصریح کرد: در استان مازندران مشکلی برای تأمین آب نداریم، اما آن زمان که مشکل تأمین آب وجود داشت ۲۲ تانکر در این استان مستقر بودند چرا که تمام هدف ما بر این بود که در این مدت هیچ کدام از مناطق سیل زده با مشکل تأمین آب مواجه نشوند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا