بورسبورس اوراق

صدور افزایش سرمایه «برکت و فولاژ»

سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه دو شرکت گروه دارویی برکت و فولاد آلیاژی ایران  موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سنا، در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران، شرکت گروه دارویی برکت تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید خود را برای این سازمان ارسال کرده است که پس از بررسی این درخواست با آن موافقت شد.

این شرکت قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ سه هزار و ۴۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال معادل ۷۰درصد افزایش دهد. این افزایش سرمایه قرار است از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین شود و موضوع آن جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های زیر مجموعه است.

همچنین بخوانید

از سوی دیگر شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید خود را برای سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کرده است که این سازمان مورد بررسی قرار داد و با این اقدام موافقت کرد.

این شرکت با سرمایه۴هزار و ۹۹۰میلیارد ریال قصد دارد سرمایه خود را معادل۵۲۱ میلیارد و ۳۶۰میلیون ریال افزایش دهد. فولاد آلیاژی ایران قرار است این افزایش سرمایه را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین کند و هدف از آن اصلاح ساختار مالی اعلام شده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا