بورسبورس اوراق

سود هر «وپترو» کاهشی بود

نسبت به دوره مشابه؛

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷، به هر سهم خود مبلغ ۶۰ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۵ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با سرمایه یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۹ ساله دوره مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در دوره یاد شده، مبلغ ۱۰۹ میلیارد و ۱۸۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۰ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۴۹۱ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

وپترو” در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اردیبهشت۹۷، به صورت حسابرسی نشده، مبلغ ۱۱۳ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۶۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در دوره یاد شده، با افزایش ۳ هزار و ۳۲ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال به ۴ هزار و ۴۷۰ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال رسید.

“وپترو” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۶۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به مبلغ معادل ۴۴۴ میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۱۸۳ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۱۶ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا