ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اپل تی وی پلاس با برنامه های اختصاصی، فیلم و مستند به نبرد نتفلیکس می‌رود

 

کمپانی اپل در رویداد It’s Show Time دو سرویس آرکید و نیوز پلاس را معرفی کرد. اما ستاره‌ی صحنه در این مراسم، یک سرویس اشتراکی دیگر با نام اپل تی وی پلاس (+Apple TV) بود که پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، سرانجام رونمایی شد.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از گجت نیوز، اپل تی وی پلاس را باید سلاح کمپانی کوپرتینویی در نبرد با نتفلیکس بدانیم. این سرویس پخش آنلاین، دارای برنامه‌های تلویزیونی اورجینال و اختصاصی، فیلم، سریال و مستند خواهد بود؛ آن هم با حضور چهره‌های سرشناسی مانند اپرا وینفری، استیون اسپیلبرگ، جنیفر انیستون، ریس ویترسپون، اوکتاویا اسپنسر، جی. جی. آبرامز، جیسون موموآ، ام. نایت شیامالان و بسیاری دیگر. هزینه حق اشتراک و زمان آغاز به کار اپل تی وی پلاس در فصل پاییز اعلام خواهد شد.

اپل تی وی پلاس

کاربران از طریق اپلیکیشن جدید Apple TV می‌توانند به تمامی این محتواها دسترسی پیدا کنند. به گفته‌ی مقامات کمپانی:

اپل می‌خواهد آنچه را که کاربران دوست دارند روی اپ‌ها و سرویس‌های فعلی خود ببینند، برای‌شان شخصی ‌سازی کند و همزمان یک بستر امن و فراگیر را بر اساس علایق آن‌ها‌‌، در اختیارشان بگذارد.

اپلیکیشن جدید تا کمتر از دو ماه آینده (ماه May) به کاربران آیفون، آیپد و اپل تی وی باکس در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا ارائه خواهد شد و در پاییز به macOS خواهد رسید. این اپلیکیشن در همین فصل بهار، وارد تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ هم می‌شود و در آینده، مسیر ورود به دستگاه‌های آمازون فایر تی وی، Roku و همین‌طور تلویزیون‌های ال جی، سونی و Vizio را نیز در پیش خواهد گرفت.

 

 

بدین ترتیب در آینده‌ی نزدیک، کاربران خواهند توانست ویدیوهای مورد علاقه خود را از آیفون یا آیپد پخش کرده و با استفاده از AirPlay 2، روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، ال جی، سونی یا ویزیو تماشا کنند.

اپل تی وی پلاس

اپلیکیشن جدید اپل تی وی، فیلم‌ها و برنامه‌های موجود در سایر اپ‌های پخش آنلاین و سرویس‌های pay-TV را نیز به کاربران پیشنهاد می‌دهد. همچنین میزبان جدیدی برای صدها هزار فیلم و شو تلویزیونی موجود در iTunes Store خواهد بود.

از ماه May کاربران می‌توانند با پرداخت حق اشتراک و بدون نیاز به سایر اپ‌ها یا حساب‌های کاربری، برنامه‌های دلخواه خود را از کانال‌های متنوع اپل تی وی نظیر HBO، CBS و MTV Hits تماشا کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا