امور زیربناییراه و ساختمان

امکان انجام ترددهای اضطراری به معمولان از جاده موقت تا ٢ساعت دیگر/ آمادگی مسیر زمینی برای انجام عملیات گسترده امداد و نجات از فردا

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا دو ساعت دیگر با اتمام عملیات ایجاد مسیر موقت امکان ترددهای اضطراری از این مسیر ایجاد می شود،گفت: امشب ترددهای در اولویت با احتیاط قابل انجام است.

همچنین بخوانید

خیرالله خادمی مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه از ۴٨ساعت گذشته اقدامات برای بازگشایی مسیر جاده ای به منطقه معمولان آغاز شده و در این مدت تمامی نیروها به صورت شبانه روزی بدون وقفه بر سر کار بودند، گفت: تا دو ساعت دیگر عملیات احداث راه دسترسی موقت به معمولان به پایان می رسد و این مسیر قابل تردد خواهد بود.

وی ادامه داد: این مسیر از جاده روستایی به طول ۴٠کیلومتر از میانه آزادراه خرم آباد به پل زال به جاده قدیم پل دختر به معمولان متصل می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:جاده اصلی این منطقه در مجاورت رودخانه کشگان کاملا تخریب شده است و باید از این مسیر موقت امدادرسانی انجام شود.

خادمی با بیان اینکه تا دو ساعت دیگر با اتمام عملیات ایجاد مسیر موقت امکان ترددهای اضطراری از این مسیر ایجاد می شود،گفت: امشب ترددهای در اولویت با احتیاط قابل انجام است.

وی افزود: علی رغم تخریب کامل مسیر و احجام خرابی ها توانستیم در ۴٨ساعت مسیر جدید را ایجاد کنیم و از صبح فردا امکان انجام عملیات گسترده امداد و نجات از مسیر با رعایت جوانب احتیاطی وجود دارد.

44444

222222

3333

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا