ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

نتفلیکس برای اپل شمشیر کشید!

دسترسی کاربران گوشی‌های آیفون و آی‌پد به سرویس پخش آنلاین فیلم نتفلیکس قطع شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، به نظر می‌رسد که نتفلیکس، به عنوان بزرگترین پلتفرم پخش و استریم آنلاین محتوا، فیلم و سریال از ورود اپل به این حوزه ناراضی است و بدین ترتیب تصمیم گرفته است که رابطه خود را با این شرکت قطع کرده و به حداقل برساند.

روز گذشته بود که خیل عظیمی از کاربران گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد که از طرفداران پر و پا قرص سرویس نتفلیکس بوده و همواره فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود را از این طریق تماشا و دنبال می‌کردند، در فضای مجازی عنوان کردند که دیگر قادر به دسترسی به این سرویس از طریق محصولات اپل نیستند.

همچنین بخوانید

این کاربران با استفاده از قابلیت ایرپلی (Apple’s AirPlay) قادر بودند که از محتوای موردنظر خود در پلتفرم نتفلیکس بهره مند شوند که حالا دسترسی آنها قطع شده و دیگر نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

بر اساس گزارش وب سایت digitaltrends، ایرپلی اپل قابلیتی است که به کاربران محصولات مختلف اپل این امکان را می‌دهد تا بر روی اپل تی وی، اسپیکرهای هوشمند، تبلت‌های آیپد و گوشی‌های آیفون بتوانند ویدئو و محتوای آنلاین خود را تماشا کنند و از آن استفاده کنند.

این قابلیت از سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون در دسترس کاربران اپل قرار گرفته بود.

هنوز اپل و نتفلیکس هیچیک در این خصوص بیانیه‌ای صادر نکرده و واکنشی نشان نداده‌اند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا