بانکبانک و بیمه

بانک تجارت میزبان کمک ۲۰ میلیارد ریالی هموطنان به آسیب دیدگان سیل

هموطنان خیراندیش از روزهای ابتدایی رخداد سیل در شهرهای مختلف کشور همدل و متحد با آسیب‌دیدگان این حادثه طبیعی از طریق درگاه‌های مختلف بانک تجارت بیش از ۱۹ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال کمک نقدی خود را به آسیب‌دیدگان رساندند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، نوروز امسال میهمان ناخوانده ای داشت با نام سیل. حادثه‌ای طبیعی که بخش‌های مختلف کشور از جمله استان‌های مازندران، گلستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و خوزستان را از اولین روزهای سال جاری تاکنون دچار چالش کرده است.

اما کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم میهن دوست ایران اسلامی و همچنین حضور گسترده و دلگرم کننده آنان و همکاری گسترده نیروهای نظامی و سازمان‌ها در مناطق سیل‌زده کشور حال و هوا را برای هموطنان آسیب‌دیده قابل تحمل کرد. در این میان بانک تجارت نیز به نوبه خود سعی کرد ضمن ایجاد درگاه‌های آسان و امن برای انتقال کمک‌های مردمی، خدمات بانکی در این مناطق را در سریع‌ترین حالت ممکن به وضعیت عادی بازگرداند.

هموطنان خیراندیش از روزهای ابتدایی رخداد سیل در شهرهای مختلف کشور از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر در بانک تجارت از طریق درگاه‌های مختلف بانک تجارت همچون همراه بانک، خودپردازها، اینترنت بانک و شعب این بانک تا مقطع هفدهم فروردین ماه بیش از ۱۹ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال کمک نقدی خود را به آسیب‌دیدگان سیل‌های اخیر کشور رساندند.

کارکنان بانک تجارت هم در پویشی خودجوش در همان روزهای اولیه سیل مبلغی بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال به هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر اهدا کردند که البته همچنان این مبلغ در حال افزایش است. مجموعه بانک تجارت  مبلغ پنج میلیارد ریال از بودجه تبلیغات خود در سال ۹۸ را به‌منظور کمک به هموطنان آسیب‌دیده از سیل اختصاص داده است. همچنین برنامه‌ریزی لازم برای جمع‌سپاری کمک‌های نقدی اختصاص داده شده از طرف شرکت‌های زیرمجموعه بانک، پرسنل بازنشسته و شاغل بانک نیز به انجام رسیده که بزودی به شماره حساب اختصاص داده شده به این امر واریز خواهد شد.

از طريق
احمد گردان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا