انرژی

تسهیل فرآیند تحویل سوخت به استان‌های سیل‌زده

در شانزدهمین نشست کمیته بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، هماهنگی‌های لازم برای تسهیل و تسریع در فرآیند تحویل سوخت از طریق سامانه تجارت آسان و با روش ایجاد «کد مشتری ویژه» به نهادهای امدادی و ستاد مدیریت بحران استان‌های سیل‌زده انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در این نشست که با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تشکیل شد، ضمن بررسی وضع توزیع سوخت در مناطق سیل‌زده، تمهیدات لازم برای تاب‌آوری تأسیسات و انبارهای نفتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش‌بینی و بر مقاوم‌سازی سیل‌بندهای اطراف این تأسیسات تاکید شد.

توزیع رایگان گاز مایع در پلدختر و معمولان

همچنین بخوانید

با توجه به سخت‌گذر بودن برخی مناطق پلدختر و معمولان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای توزیع نفت سفید و گاز مایع در روستاهای آن مناطق انجام شد. همچنین در این نشست بر توزیع رایگان گاز مایع در منطقه پل دختر و معمولان و همچنین تأمین سوخت موکب‌هایی که در حال خدمت‌رسانی به هموطنان سیل‌زده هستند مورد تاکید شد.

در ادامه نشست، مدیران مناطق لرستان، ایلام، همدان، اصفهان، فارس، بوشهر، یاسوج و شهرکرد از طریق سامانه ویدئوکنفرانس، آمادگی خود را برای کمک به مناطق سیل‌زده خوزستان اعلام کردند و مقرر شد که از آسیب‌های وارد شده به تأسیسات و انبارهای نفتی در مناطق سیل‌زده، گزارشی تهیه و به این کمیته اعلام شود.

بنا بر اعلام، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، همچنین به دستور مدیرعامل شرکت بر استمرار انتقال نفت خام به پالایشگاه کرمانشاه از طریق نفتکش‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا