امور زیربناییراه و ساختمان

وزیر راه و شهرسازی: دولت به استانداران تنخواه‌گردان می‌دهد تا خسارات سیل را جبران کنند

وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت بنا دارد تنخواه‌ گردان برای استانداران ارسال کند تا بتوانند برخی هزینه‌ها و خسارات ناشی از سیل را جبران کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد اسلامی با اشاره به در حوادث اخیر برخی شیطنت کردند تا شکاف ایجاد کنند، اما دولت، نیروهای مسلح و مردم پای کار بودند و یک جلوه از همدلی و وحدت را به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: در سیل‌های اخیر دروغ‌گویی و شیطان‌صفتی آمریکا به مردم ما و دنیا ثابت شد، آنها ادعای حقوق بشر می‌کند اما اجازه نمی‌دهند کمک‌های بشردوستانه به مردم سیل‌ زده برسد.

وی با یادآوری این‌که دولت  ۷فرودین‌ اولین مصوبه را برای جبران خسارت سیل در زمینه مسکن و معیشت مصوب کرد که ابتدا برای گلستان و مازندران بود و بعد سایر استان‌های سیل‌زده اضافه شد،‌افزود: با اتمام ارزیابی بنیاد مسکن پرداخت‌ها آغاز می‌شود، میزان دقیق خسارت به زیرساخت‌ها در جلسه چهارشنبه در نشست هیئت دولت مطرح شود.

همچنین بخوانید

وی با بیان این‌که هم‌اکنون در وضعیتی قرار داریم که باید به برخی مسائل توجه کرده و سریع‌تر راه ارتباطی مردم را وصل و خدمات مختلف از جمله آب و برق را برقرار کنیم، گفت:  دولت بنا دارد تنخواه گردان برای استانداران ارسال تا بتوانند برخی هزینه‌های سیل را جبران کنند.

 

منبع
تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا