بانکبانک و بیمه

تمدید پرداخت ۲ وام جعاله و بدون سپرده ۲۰ میلیونی مسکن تا آخر بهار

رییس اداره کل اعتبارات و تامین مالی بانک عامل بخش مسکن، از تمدید پرداخت ۲ نوع تسهیلات ۲۰ میلیون تومان بدون سپرده خرید مسکن و جعاله مسکن تا پایان خرداد ۹۸ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از بانک مسکن، حسین حیدری اعلام کرد: تسهیلات مکمل وام خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم، شامل تسهیلات بدون سپرده انفرادی و زوجین که در سال گذشته به متقاضیان خرید مسکن با استفاده از این تسهیلات پرداخت می‌شد، برای سال جاری تا پایان خرداد ماه ۹۸ نیز تمدید شده است و متقاضیان دریافت و استفاده از این تسهیلات می‌توانند کماکان از آن بهره مند شوند.

وی توضیح داد: بر این اساس، در سال جاری و فعلاً تا پایان خرداد ماه ۹۸ متقاضیان دریافت تسهیلات خرید مسکن با استفاده از اوراق گواهی حق تقدم که اقدام به دریافت سقف این تسهیلات کنند می‌توانند از تسهیلات بدون سپرده نیز به عنوان تسهیلات مکمل استفاده کنند.

بنا بر اعلام این مقام مسئول در بانک مسکن، تسهیلات بدون سپرده برای متقاضیان دریافت تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم به صورت انفرادی ۱۰ میلیون تومان و برای زوجین، ۲۰ میلیون تومان است.

حیدری همچنین از تمدید پرداخت تسهیلات جعاله مسکن تا سقف ۲۰ میلیون تومان تا پایان خرداد ماه ۹۸ خبر داد.

وی در این باره گفت: تسهیلات جعاله نیز یکی دیگر از تسهیلات مکمل تسهیلات خرید مسکن است که در صورت درخواست متقاضیان و تمایل آنها در زمان پرداخت تسهیلات خرید، به آنها تعلق می‌گیرد.

حیدری افزود: این تسهیلات نیز با سقف ۲۰ میلیون تومان تا پایان خرداد ۹۸ تمدید شده است و متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ارائه درخواست برای دریافت آن در زمان ارائه درخواست برای دریافت تسهیلات خرید اقدام کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا