بورسبورس اوراق

فروش شرکت رینگ سازی مشهد «خرینگ» افزایشی شد

در دوره یک ماهه؛

 

شرکت رینگ سازی مشهد در گزارش فعالیت یک ماهه خود از افزایش مبلغ فروش خود خبر داده و اعلام کرده است که توانسته ارزش فروش خود را در این ماه به ۲۸۷میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال برساند.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  شرکت رینگ سازی مشهد در گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷، اعلام کرد که توانسته است مبلغ فروش خود را نسبت به دوره فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰بهمن۱۳۹۷ افزایش دهد و مبلغ فروش را از ۲۰۸میلیارد ریال به ۲۸۷میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال برساند.

این شرکت در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ توانسته ۱۵۴هزار و ۷۴۹حلقه رینگ سواری، ۱۴۶حلقه رینگ سنگین، ۱۱هزار و ۵۶۵حلقه رینگ تیوبلس، ۱۴هزار و ۲۲۹عدد رام زیر موتور پژو۴۰۵، ۵هزار و ۲۸۹عدد سینی محافظ زیر موتور پژو۴۰۵ و ۱۷۸هزار و ۸۴۸عدد قطعات پیش مونتاژ اتاق پژو تولید کند.

خرینگ” در این گزارش اعلام کرده است که دلیل کاهش نرخ فروش انواع رینگ سواری در اسفندماه نسبت به عملکرد یازده ماهه، فروش بیشتر محصولاتی بوده که نرخ فروش پایین تری داشته اند یا به عبارتی تفاوت در ترکیب فروش محصولات بوده است.

یادآور می شود؛ میزان فروش این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان ۲۹اسفند۱۳۹۷ به مبلغ ۲هزار و ۷۲۶میلیارد و ۵۲۴میلیون ریال رسیده است.

براساس این گزارش، فروش «خرینگ» در حال بهبود است چراکه در اسفند۱۳۹۷ با فروش ۲۸۷میلیارد ریالی مواجه شده و بهمن نیز ۲۰۸میلیارد ریال فروش داشته است. بنابراین این شرکت در این ۲ماه توانسته فروش بهتری داشته باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا