بانکبانک و بیمه

اولین جشنواره باجه‌های پست‌بانک‌ایران در مجموعه بوم‌گردی روستای صدرآباد رستاق استان یزد آغاز شد

جشنواره باجه‌های پست بانک ایران با هدف تقدیر از کارگزاران باجه‌های برتر و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های بانک و اهداف سپرده‌ای باجه‌ها و همچنین تشریح خدمات بانک در حوزه روستائی در ۱۱۰ روستای منتخب کشور برگزار می‌شود که اولین جشنواره امروز ۲۱ فروردین‌ماه در مجموعه بوم گردی صدرآباد رستاق شهرستان اشکذر استان یزد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی پست بانک ایران، این جشنواره با حضور باجه‌های بانکی شهرستان‌های اشکذر، اردکان و میبد در دوبخش انجام می‌شود که بخش اول با حضور مسئولین باجه ها آغاز و سیاست‌های حوزه‌های اعتبارات، بازاریابی، جذب منابع بازرسی و امور حراست و سایر حوزه‌های مورد بررسی قرار می‌گیرد. در بخش دوم نیز فرمانداران این سه شهرستان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرکل امور روستائی استانداری و بخشداران این سه شهرستان حضور دارند که در قابل پنل تخصصی خدمات قابل ارائه در این باجه‌ها و نحوه ارائه خدمات مرتبط با سازمان‌های مختلف را مورد بررسی قرار می دهند.
همچنین علی قاسمی مدیرشعب پست بانک استان یزد در آغاز این جشنواره با تشریح اهداف جشنواره و تقدیر از استانداری، فرمانداران، مدیران سازمان‌های دولتی و مسئولان باجه های روستائی ابراز امیدواری کرد که این جشنواره بتواند در تحقق برنامه‌های دولت و ارتقاء کیفیت خدمات باجه ها به روستائیان موثر باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا