بورسبورس اوراق

«کیسون» پیروز در مناقصه/ روز داغ توقف‌های ۵۰ درصدی

به موجب پیام‌های ناظران بورس و فرابورس ۹ نماد متوقف و ۹ نماد بازگشایی شدند که از این میان فقط توقف نماد معاملاتی شرکت «کیسون» به دلیل لزوم شفاف سازی بود.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص بورس تهران سه هزار و ۵۵۳ واحد دیگر بالا رفت و خود را به سطح ۱۹۳ هزار و ۹۷۸ واحد رساند.  این بازده ۱.۷۸ درصدی که به دلیل هجوم نقدینگی تازه نفس به بازار سهام رخ داد، حاکی از رشد قیمت بسیاری از نمادها بود که در روزهای قبل نیز تداوم داشت. همین امر سبب شد تا در روز جاری شاهد افزایش چشمگیر تعداد نمادهایی باشیم که به دلیل نوسان قیمت متوقف شدند.  طی این روز به موجب پیام‌های ناظران بورس و فرابورس ۹ نماد متوقف و ۹ نماد بازگشایی شدند که از این میان فقط توقف نماد معاملاتی شرکت «کیسون» به دلیل لزوم شفاف سازی بود.

نماد معاملاتی شرکت کیسون که در فرابورس نیز با همین نام مورد معامله قرار می‌گیرد، امروز تا در خصوص نتایج برگزاری یک مناقصه به ارائه اطلاعات بپردازد. بر این اساس شرکت اعلام کرده است کهاحداث بخشی از شبکه آبیاری و زهکشی شبکه قره سو زرینگل و ساختمان‌های جنبی در غرب استان گلستان از محل تسهیلات وام بانک توسعه اسلامی برنده شده است.

مطابق با آنچه که شرکت اظهار کرده پیشنهاد قیمت مربوط به ۷ گروه پیمانکاری قابل قبول بوده است و قیمت پیشنهادی شرکت کیسون در بین پیشنهادهای دریافت شده برنده شد.

«کیسون» اعلام کرده که اگرچه تاریخ نامه قبول پیشنهاد هفتم فروردین ماه بوده است، با این حال تاریخ شروع قرارداد بعد ازانجام تشریفات قانونی توسط بانک توسعه اسلامی و همچنین ابلاغ شروع قرارداد خواهد بود. شروع اجرای پروژه توسط شرکت کیسون به محض دریافت نامه ابلاغ قرارداد خواهد بود ضمنا مبلغ قراداد در دو بخش به صورت ریالی و یورویی بشرح زیر است: ۲،۴۳۶،۹۲۳،۱۹۹،۲۵۲ ریال (دوهزارو چهارصد وسی وشش میلیاردو نهصد و بیست وسه میلیون ویکصد و نود و نه هزار و دویست و پنجاه و دو) و ۱۴،۳۵۷،۸۵۶ ( چهارده میلیون و سیصد و پنجاه و هفت هزارو هشتصد و پنجاه وشش) یورو بوده است.

خلاصه پیام‌های امروز ناظران بورس و فرابورس در جدول زیر آمده است:

 

منبع
اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا