ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

حذف پیام توییتی ترامپ به خاطر کپی‌رایت

توئیتر به تازگی ویدئویی را که از سوی دونالد ترامپ منتشر شده بود، به علت نقض قانون کپی رایت حذف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شبکه‌های اجتماعی که در سال‌های اخیر به دلایل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از سوی نهادهای دولتی و غیردولتی به شدت تحت فشار قرار گرفته‌اند، قوانین جدیدی را در پلتفرم‌های خود اضافه کرده‌اند تا در صورت نقض آن با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی و همچنین گزارش‌های واصله از سوی کاربران به سرعت با آن برخورد شده و در صورت تأیید نقض قانون مربوطه از پلت فرم آن حذف شوند.

حالا به نظر می‌رسد که ویدئویی که از سوی دونالد ترامپ به تازگی بر روی توئیتر آن منتشر شده بود محتوی یک قطعه موسیقی از متن آخرین قسمت از سری فیلم‌های بتمن یعنی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» بوده که به نظر می‌رسد برای استفاده از این موسیقی از سازنده فیلم اجازه گرفته نشده و به همین دلیل نیز توئیتر آن را حذف کرده است.

همچنین بخوانید

به نظر می‌رسد که ترامپ این ویدئو را به منظور موفقیت در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به همراه یک شعار انتخاباتی و موسیقی این فیلم توئیت کرده بود که حالا از پلتفرم توئیتر حذف شده و حالا توئیتر وی را در این امر ناموفق و ناکام گذاشته است.

در چند سال اخیر توئیتر به خاطر توئیتهای تهدیدآمیز دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و حالا به نظر می‌رسد که روش کار خود را در قبال حساب کاربری ترامپ تغییر داده است و می‌خواهد به کاربران نشان دهد که در مقابله با نقض قوانین در این شبکه اجتماعی بسیار جدی و مصر عمل خواهد کرد.

این در حالیست که جک دورسی، مدیرعامل توئیتر پیش‌تر در یک گفتگو با گزارشگران وب سایت سی نت، اعلام کرده بود که با توجه به نقض قوانین متعدد از سوی حساب کاربری ترامپ در توئیتر، احتمال حذف اکانت وی از این پلت فرم وجود دارد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا