صنعت، معدن، تجارت

دستیابی به بازارهای عراق با برپایی نمایشگاه های تخصصی

رایزن بازرگانی ایران در عراق با بر برپایی نمایشگاه های تخصصی را یکی از راهکارهای بازاریابی و جذب بازار عراق دانست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دکتر ناصر بهزاد رایزن بازرگانی ایران در عراق در گفتگو با برنامه نود و هشتی ها گفت:اخیرا طی یک برنامه منسجم طراحی شده که مرکز دائم تجارت و بازرگانی کالاهای ایران در عراق است و این مرکز هر ۱۰ روز یکبار مبادرت به برپایی نمایشگاه های تخصصی از توانمندی ها و تولیدات دارای مزیت ایرانی می نماید.

وی ادامه داد: این مرکز ۲۴ نمایشگاه تخصصی درسال را پیش بینی نموده و عرصه را برای حضور شرکت‌های بزرگ و هلدینگ ها در بازار عراق مهیا نموده است .

همچنین بخوانید

به عنوان مثال اخیراً نمایشگاهی از صنایع و ملزومات صنایع برق در عراق برگزار گردید که به شدت مورد استقبال مقامات ارشد توزیع برق عراق قرار گرفت.

وی ادامه داد: ایران سالانه یک میلیارد تا یک میلیارد و دویست میلیون دلا ربه کشور عراق برق صادر می کند.

وی شرط حضور در بازار عراق را مستلزم دانش و آگاهی از وضعیت این بازار دانست و افزود: مهمترین گام برای حضور در بازار عراق رعایت رفتارهای حرفه ای است و می بایست اطلاعات و ارتباطات را در خصوص بازار ارتقا داد.

ناصر بهزاد افزود: سازمان توسعه تجارت با استقرار نماینده در کشور عراق مبادرت به ارائه مشاوره های اقتصادی و بازاریابی به افراد می نماید و زمینه های لازم را برای حضور فعالان اقتصادی ایجاد می‌کند.

رایزن بازرگانی ایران در عراق از سایت اطلاع رسانی رایزن بازرگانی ایران در عراق خبر داد و افزود: سایت رایزن بازرگانی ایران در عراق به آدرس[email protected] به منظور ارائه اطلاعات جامع و همه جانبه برای بازرگانان و تولیدکنندگان ایرانی راه اندازی شده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا