بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب دکتر فاطمی، ملاصدرا و نفت شمالی

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین در اولین برنامه بازید از شعب بانک در سال ۱۳۹۸، به‌منظور تبیین استراتژی‌ها و سیاست‌های اتخاذ شده در سطوح عالی مدیریت و دریافت پیشنهادها و نقطه‌نظرات مسئولان به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه، روز چهارشنبه ۲۱ فروردین‌ماه از شعب فاطمی، ملاصدرا و نفت شمالی بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان امور جاری و عملکرد آنان قرار گرفت.

شعبه ملاصدرا

شعبه ملاصدرا

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

همچنین در این بازدیدها کیفیت صندوق‌های امانات شعب مورد بررسی دقیق قرار گرفت و در خصوص مسائل ایمنی مرتبط با آن و ضرورت حفظ و صیانت از امانات مشتریان که در صندوق‌های مذکور نگهداری می‌شوند، بحث و تبادل نظر شد.

شعبه نفت

شعبه نفت شمالی

بر اساس این گزارش، ملکه نیافر رئیس شعبه دکتر فاطمی، عادله احمدی رئیس شعبه ملاصدرا و امیرحسین یعقوبی رئیس شعبه نفت شمالی، ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، پیشنهادها، دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیات همراه راهکارهای لازم را ارائه دادند.

بازدید شعبه فاطمیشعبه دکتر فاطمی

گفتنی است در پایان این جلسه کاری، مدیرعامل و هیئت همراه با کارکنان این شعب دیداری صمیمانه داشتند. تهرانفر در این دیدار ضمن آشنایی با یکایک همکاران از زحمات آنان در سال گذشته تقدیر کرد و سالی پر از موفقیت را برای آنان آرزو کرد.

از طريق
احمد گردان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا