امور زیربناییراه و ساختمان

تدابیر لازم برای مقابله با سیل و طوفان در چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از انجام تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارت به تجهیزات، اماکن بندری و کالاها ناشی از سیل و طوفان در سطح استان به ویژه چابهار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  بهروز آقایی در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: طی ۱۵ روز گذشته بصوت خیلی منسجم از سوی تیم ها ی بحران و مرکز اچ. اس.ای اداره کل بنادر و دریانوردی از بنادر و ۵۴۰ کیلومتر ساحل استان بازدید بعمل آمد.

وی همچنین اظهارداشت: خوشبختانه در بازدیدهای مزبور نقاط پر ریسک و بحرانی مشخص و اقدامات اصلاحی و تدابیر لازم در خصوص کالاهای دپو شده و همینطور ایمنی شناورهای صیادی، تجاری و نفتی در بنادر استان و مترصد از آب های ساحلی انجام شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: جلسات مدیریت بحران این اداره کل نیز دیروز و امروز در راستای ایمنی تجهیزات بندری و استراتژیکی استان برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

همچنین بخوانید

وی در ادامه افزود: شایان توجه اینکه با توجه به اقدمات اصلاحی و اتخاذ تدابیر لازم هیچ گونه مشکلی در خصوص ایمنی تجهیزات بندری در صورت وقوع سیل و طوفان در استان وجود ندارد.

آقایی اظهارداشت: صاحبان کالا نیز هیچ گونه نگرانی در خصوص کالاهای دپو شده خود در بندر چابهار نداشته باشند چون تمامی تدابیر لازم صورت گرفته است.

وی به رادیو اقتصاد گفت: تدابیر ایمنی لازم به منظور مقابله با طوفان برای شناورهای موجود در لنگرگاه و اسکه بندر نیز انجام شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان یادآورشد: هیچ مشکلی در حال حاضر به لحاظ تخلیه کالا در بندر وجود ندارد و طبق روال همیشگی بار کشتی های نفتی و کانتینری در حال تخلیه است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا