امور زیربناییراه و ساختمان

کدام بلیط هواپیما در ایران بیشترین فروش را دارد؟

عصر حاضر عصر صرفه جویی در زمان است و این امر موجب شده است سفرهای هوایی بیش از قبل مورد توجه قرار گیرد و حتی کشورهای کمتر توسعه یافته نیز به وفور از آن استفاده نمایند. در ایران نیز خرید بلیط هواپیما یکی از محبوب ترین راههای سفر در بازه زمانی محدود می باشد.

بلیط هواپیما اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، خرید بلیط هواپیما اصفهان بهانه ای است برای بازدید از حمامی بزرگ که تنها با شعله یک شمع گرمای سونایی بزرگ را داشت، یا ساختمانی هندسی که نواختن موسیقی در آن موجب ایجاد صداهایی حیرت انگیز می شود و یا کنج هایی که اگر در آنها به آرامی صحبت کنی افرادی در کنج های دیگر قادر به شنیدن آن هستند و برای گفت و گوهای مخفی و رازآلود استفاده میشد و صدها نوع معماری حیرت انگیز دیگر که تعجب را بر می انگیزد.

علاوه بر معماری و آثار تاریخی ، با خرید بلیت هواپیما اصفهان می توانید به زنده ترین شهر ایران سفر کنید. شبهای اصفهان در اعیاد و برد تیم فوتبال شهرشان که متشکل از اعضا کارخانه فولاد یا ذوب آهن است بسیار دیدنی و قابل توجه است. مردم این شهر دنبال بهانه ای هستند تا به صورت گروهی به شادی بپردازند و تا بامداد پایکوبی کنند.

همچنین بخوانید

 

بلیط هواپیما مشهد

بلیط هواپیما مشهد بعد از بلیط هواپیما تهران بیشترین درصد فروش بلیط هواپیما در ایران و خارج از ایران را به خود اختصاص می دهد. این شهر نیز پایتخت معنوی شیعیان جهان است به همین جهت قطب بزرگی است برای گردهمایی بسیاری از ایرانیان و شیعیان دیگر جهان که موجب می شود سفرهای هوایی در این مسیر هر روز افزایش یابد.

بلیط هواپیما مشهد تنها به دلیل سفرهای زیارتی به فروش نمی رسد و به جرات می توان گفت یکی از کلان شهرهای ایران که بیشترین امکانات تفریحی و رفاهی و درمانی و تحصیلی را در اختیار مسافران قرار می دهد مشهد است.  سفرهای زیادی سالانه به منظور درمان، تحصیل، شرکت در سمینارها و کارگاهها به این شهر صورت می گیرد.

بلیط هواپیما کیش

فروش بلیط هواپیما کیش هم یکی از پر سودترین نوع بلیط هواپیما در ایران میباشد هرچند که نمی توان مقایسه دقیقی انجام داد زیرا شهرهایی همچون اصفهان و شیراز و تبریز نیز به همان اندازه محبوب بوده و در یک سطح قرار دارند. به هرحال بلیط هواپیما کیش از جمله بلیط هایی است که در اقصی نقاط کشور فروخته شده و محبوب می باشد.

بلیط هواپیما کیش به اندازه تهران و مشهد مخاطب ندارد اما نمی توان انکار کرد که در مدت زمانی کوتاه بیشترین خطوط هوایی در ایران را پشتیبانی نموده است و حالا در تمام ایام هفته آن هم به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

منبع
خبر آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا