بانکبانک و بیمه

چهارمین مرحله کمکهای غیرنقدی بانک توسعه تعاون به لرستان و خوزستان

در راستای همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر همکاران بانک توسعه تعاون در استانهای خوزستان و لرستان چهارمین دور کمکهای غیرنقدی خود را به مناطق سیل زده این استانها ارسال کردند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، شایان ذکر است اقلام مصرفی سیل زدگان به صورت پکهای آماده شامل برنج ، تن ماهی ، روغن ،مایع دستشویی ، کبریت ، پتو ، آب معدنی وتوزیع غذای گرم و بسته های غذایی شامل بیسکویت، مربا ، حلواشکری، مواد بهداشتی و … از طریق پرسنل بانک  و نیروهای سازمان هلال احمر مستقر درمناطق سیل زده استان خوزستان شامل شهرستانهای شوش ، سوسنگرد  و همچنین  روستاهای  چم حیدر ، دمرود ، پلدختر، ویسیان ،معمولان و کوهدشت  در شهرستان لرستان توزیع شده است.

لازم به ذکر است  همچنین این بانک در همکاری با جمعیت هلال احمر کشور با انتشار شماره حساب ۳۱۳.۱۱۱.۲۵۵۹۲۹۴.۱ و شماره کارت ۹۹۹۹-۰۹۹۹-۰۸۷۰-۵۰۲۹ به جمع آوری کمک های نقدی مردم مبادرت ورزیده است.

همچنین تجمیع کمک همکاران بانک دراستانهای سراسرکشوربه منظور تهیه و ارسال مایحتاج ضروری و اقلام مصرفی هموطنان آسیب دیده خوزستان از دیگر اقدامات انجام شده درراستای عمل به مسئولیت های اجتماعی بانک می باشد که با استقبال همکاران مواجه شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا