راه و ساختمان

۶ محور مواصلاتی کشور مسدود است

 

جانشین پلیس راه ناجا از مسدود بودن شش محور مواصلاتی کشور در استان های ایلام، لرستان، خوزستان و گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  سرهنگ ایوب شرافتی در گفتگو با برنامه «روی خط اقتصاد» رادیو اقتصاد با بیان اینکه ۳۶ محور مواصلاتی در ۱۳ استان کشور که بیشتر محورهای فرعی هستند درگیر بارندگی و سیلاب های گذشته بوده است، افزود: محور اندیمشک به اهواز و بالعکس در استان خوزستان و محور فرعی خواجه نفس به گمیشان در استان گلستان همچنان مسدود است.

وی اظهارداشت: محور قدیم خرم آباد به پلدختر، محور بروجرد به خرم آباد در کیلومتر ۲۵ و ۳۰، محور قدیم کوهدشت به پلدختر، محور پل گاومیشان به دره شهر در کیلومتر ۱۷ به علت سیلاب و تخریب پل مسدود هستند.

جانشین پلیس راه ناجا ادامه داد: هم اکنون در اکثر محورهای استان های فارس، گلستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی پدیده بارش باران وجود دارد.

وی همچنین گفت: محور سراب به اردبیل در استان آذربایجان شرقی، محور میامی به سبزوار در استان سمنان، محور قزوین به رشت و قزوین به همدان و محورهای هراز و فیروز کوه در ارتفاعات بارش باران را تجربه می کنند.

شرافتی با تاکید بر اینکه رانندگان به دلیل وجود لغزندگی در محورهایی که درگیر بارندگی هستند باید با سرعت مطمئن حرکت کنند، افزود: مه گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان های خراسان شمالی و مازندران در محورهای فیروزکوه و کندوان وجود دارد.

وی با اعلام این خبر که گرد و خاک و وزش شدید باد در اکثر محورهای جنوب کرمان به چشم می خورد، اظهارداشت: ترافیک در آزادراه تهران به کرج، آزادراه کرج به قزوین در محدوده فردیس تا مهرویلا و آزادراه قزوین به کرج محدوده ترمینال تا پل فردیس نیمه سنگین است.

جانشین پلیس راه ناجا در پایان به رادیو اقتصاد یادآور شد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا