انرژی

گودرزی: در خصوص سد کلان به مردم بروجرد اجحاف شده است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سد کلان آبریز بروجرد است و این سد در مرز ملایر و بروجرد احداث شده است، اظهار کرد: وزیر نیرو پذیرفته است که سهم ما را بدهد ولی زیرمجموعه ایشان در حق ما اجحاف می‌کند و این کار درست نیست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: من چندین بار این موضوع را بیان کردم. سد کلان حوزه انتخابیه آبریز بروجرد است که بر اثر کم توجهی مسئولین وقت این سد در مرز بروجرد و ملایر احداث شده است ولی به ما تخصیصی داده نمی‌شود. وزیر نیرو پذیرفتند که سهم ما و حق‌آبه کشاورزان داده شود، ولی در عمل زیرمجموعه ایشان با ما همکاری نمی‌کنند و آقای حاجی رسولی‌ها هستند که این اجحاف را در حق ما انجام می‌دهند.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: از سوی دیگر سد گره رود هم به دلایل واهی از دستور خارج شد. ضرورت دارد که مطالعات آن پیگیری شود و یک تیمی کارشناسی برای این موضوع فرستاده شود. این موضوع مطالبه بر زمین مانده مردم حوزه انتخابیه من است و از این خواست خود کوتاه نمی‌آییم. خواسته مردم بروجرد احیای سد گره رود و توجه بیشتر به سدهای آب سرده و سد شهید بروجردی است تا دیگر شاهد این فجایع نباشیم که بر اثر سیل خسارات سنگینی در طول مسیر تا خوزستان وارد شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا