بانکبانک و بیمه

حفظ منافع شهروندان، اولویت کاری بانک شهر است

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر این که مدیریت استراتژیک در این بانک با هدف کمک به افزایش منافع مشتریان و شهروندان به کار گرفته می‌شود، بر ضرورت همسویی مباحث استراتژیک با منافع استراتژی ملی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران با بیان این مطلب گفت: امروزه سازمان ها به این موضوع رسیده اند که اگر بخواهند منافع خود در بنگاه ها را حفظ و تامین کنند، اول باید به منافع جامعه، حاکمیت و مردم را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه یکی از بحث های مهم در مباحث استراتژیک، همسویی این مباحث در بنگاه و منافع استراتژی ملی است، افزود:خوشبختانه در بانک شهر که به دنبال ارائه خدمات مناسب به شهروندان است، مباحث استراتژیک در راستای حفظ منافع شهروندان، سرلوحه فعالیت های این بانک قرار گرفته و این مهم در تمام محصولات و خدمات این بانک طراحی و ارائه می شود .
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر تصریح کرد: اولین اقدامی که در هنگام طراحی محصولات انجام می شود، تفکر در مورد مفهوم و معنا آن خدمت با هدف حل مساله از شهروندان است و در سایر مراحل سودآوری و بنگاه داری مورد توجه قرار می گیرد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا