بورسبورس اوراق

پرتفوی بورسی «وصنا»، ۱.۷۲ هزار میلیارد ریال افزایش یافت

سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر در صورت وضعیت پرتفوی سه ماهه خود از افزایش یک هزار و ۷۲۷میلیارد و ۵۴۶میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای سه ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷، با سرمایه یک هزار و ۸۰۰میلیارد ریالی سود هرسهم را ۳۲ ریال محقق کرد.

این شرکت در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس خود از رشد ۲۷۴میلیارد ریالی بهای تمام شده خبر داد که در پایان این دوره بهای تمام شده را ۲هزار و ۸۶۱میلیارد ریال اعلام کرد.

همچنین ارزش بازار پرتفوی بورسی «وصنا» با رشد ۸۵۸میلیارد ریالی به ۴هزار و ۵۸۹میلیارد ریال رسید و در پایان این دوره رشد یک هزار و ۷۲۷میلیارد ریالی را به ثبت رساند.

این شرکت در دوره مورد گزارش، سهام خریداری شده را به مبلغ ۸۶۵میلیارد و ۶۲۷میلیون ریال و سهام واگذار شده را ۶۶۵میلیارد و ۶۱میلیون ریال اعلام کرد که در پایان دوره سود این واگذاری را ۷۳میلیارد و ۸۹۸میلیون ریال اعلام کرده است.

«وصنا» سود عملیاتی خود را در این دوره را ۵۷میلیارد ریال و سود خالص را ۵۷میلیارد ریال اعلام کرده است. همچنین سود انباشته آن در پایان دوره به ۵۶۸میلیارد ریال رسید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا