بورسبورس اوراق

رشد ۱.۲۵هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «وبهمن»

شرکت سرمایه گذاری بهمن در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، در انتهای دوره یکساله با رشد یک هزار و ۲۵۰میلیارد ریالی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری بهمن صورت وضعیت پرتفوی خود را برای دوره مالی یکساله منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ منتشر کرد. این شرکت در وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، با رشد یک هزار و ۲۵۰میلیارد و ۹۷۳میلیون ریالی همراه شد.

«وبهمن» در این دوره توانسته ارزش بازار بورسی خود را با رشد ۲هزار و ۵۸میلیارد و ۳۲۲میلیون ریال به ۴هزار و ۴۹۰میلیارد و ۱۷۰میلیون ریال برساند. همچنین بهای تمام شده آن با رشد ۹۱۰میلیارد و ۳۰۲میلیون ریالی به رقم ۳هزار و ۲۳۹میلیارد و ۱۹۷میلیون ریال رسیده است.

سهام واگذار شده این شرکت در دوره مذکور یک هزار و ۷۴میلیارد و ۹۹۸میلیون ریال بوده که سود ۱۹۱میلیارد و ۳۰۶میلیون ریالی از این محل شناسایی کرده است. علاوه بر این سرمایه گذاری بهمن در این گزارش اعلام کرده که کل ارزش سهام بورسی خریداری شده این دوره به یک هزار و ۶۲۸میلیارد و ۵۱۷میلیون ریال رسیده است.

این شرکت با سرمایه ۲هزار و ۷۵۰میلیارد ریال سود هرسهم خود را ۲۸۳ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵۵درصد افزایش یافته است.

لازم به ذکر است؛ سود عملیاتی این شرکت با رشد ۷۰درصدی به ۵۱۷میلیارد ریال و سود خالص آن نیز با رشد ۱۵۶درصدی به ۷۷۸میلیارد ریال رسید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا