انرژی

درخواست‌های نماینده شبستر از رییس قوه قضاییه و وزرای تعاون، نیرو و آموزش و پرورش

نماینده مردم شبستر در مجلس از وزیر آموزش و پرورش خواست تا تفکیک جنسیتی در پایه چهارم تا ششم ابتدایی را در روستاهای شهرستان شبستر اجرایی کند.

به گزارش آرمان اقتصادی، معصومه آقاپور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکر شفاهی، از پیشگیری از بروز سیل از مقامات اجرایی و نظامی شهرستان شبستر تشکر کرد.

وی از رییس قوه قضاییه خواست تا نسبت به شفافیت رای مالکیت بخش صوفیان و اجرای سریع آن و صدور اسناد مالکیت برای مردم این بخش اقدام کند.

همچنین بخوانید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکری به وزیر تعاون از وی درخواست کرد تا درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان شبستر به درمانگاه تخصصی تبدیل شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس همچنین خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای احداث مجتمع رفاهی کارگران در شهر وایقان، تاسیس خانه امید برای بازنشستگان و تاسیس نمایندگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دو بخش از شهرستان شبستر شد.

آقاپور از رییس سازمان برنامه و بودجه درخواست کرد تا اعتبارات شهرداری‌ها به ویژه شهرداری‌های شهرستان کمتر از ۲۵ هزار نفر و همچنین تخصیص صددرصدی اعتبارات برای تکمیل جاده شبستر – تسوج شد.

وی در تذکری به وزیر نیرو خواستار تسریع در احداث نیروگاه صوفیان و نصیب سریع آب‌شیرین‌کن برای ۱۲ روستای این بخش شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از وزیر آموزش و پرورش خواست تا درس زبان ترکی را در مدارس استان‌های شمال غرب کشور اختیاری کنید.

آقاپور همچنین خواستار ساماندهی سیستم‌های گرمایشی و تامین نیروی انسانی در بخش روستایی، تفکیک جنسیتی در پایه چهارم تا ششم ابتدایی در روستاهای حوزه انتخابیه و صدور مجوز احداث دانشگاه فرهنگیان در شبستر شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا